Skip to main content

Wij willen graag tv kijken in Duitsland via ons KPN abonnement en itv.  Het gekke is dat, niet altijd, mijn vrouw wel beeld heeft, en ik zelf niet ( zowel op de telefoon als tablet) De wifi is hier uitstekend,  maar de melding is steeds  : deze video is niet beschikbaar.  ( geldt voor alle zenders.  Misschien handig dat u ons even terug belt, we hebben via 0800 0402 al meerdere collega's van u gesproken  zonder resultaat.    , groeten Wim. 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 Vraag : waarom komen er geen reacties op bovenstaande problemen   


 Vraag : waarom komen er geen reacties op bovenstaande problemen   

 

Beste @FOZZY 

Op een forum helpen klanten van KPN elkaar.

Dus de “collega's” die u hebt gesproken, zijn niet mijn collega's. 😉

Een moderater (medewerker KPN) kijkt ook mee en helpt ook. 

 

Zover ik weet, heb je maar een paar zenders die je kunt zien, wanneer je niet meer op je eigen netwerk zit.


Dit laatste antwoord is  vreemd én klopt niet.... ik ging ervan uit dat, omdat ik al met collega's van 0800 0402 gesproken had en er geen oplossing was aangeboden dat iemand die er wel verstand van heeft mij even zou helpen, dit is geen service én begrip voor mijn probleem. Ik geef KPN nog een kans....…

 

Groeten Wim 


Welkom bij ons op het forum @FOZZY. Zoals Joop al zegt is dit een forum en kan het langer duren voor wij kunnen reageren. Het is geen chat waar je snel een reactie krijgt. Voor sneller contact kan je beter bellen met de klantenservice, zoals je ook al had gedaan.

Wat is daar precies besproken? Ik weet niet meer dan de berichten die je hier hebt geplaatst, ik heb geen andere informatie (er staan ook geen gegevens op je forumprofiel) voorhanden. Zoals je het beschrijft klinkt het alsof er een melding was doorgezet naar een achterliggende afdeling, maar zonder gegevens is dat voor mij ook gissen. Als je ons er meer over verteld kunnen we met je meedenken.


Dit laatste antwoord is  vreemd én klopt niet.... ik ging ervan uit dat, omdat ik al met collega's van 0800 0402 gesproken had en er geen oplossing was aangeboden dat iemand die er wel verstand van heeft mij even zou helpen, dit is geen service én begrip voor mijn probleem. Ik geef KPN nog een kans....…

 

Groeten Wim 

 

Beste Wim,

Rustig aan.😣

Ik ben net zoals jij klant bij KPN en probeer u alleen maar te helpen.

En uit ervaring weet ik dat je via de KPN itv app op de telefoon buiten je eigen netwerk minder zenders heb, dan wanneer je op je eigen netwerk zit.😥😣

Groetjes,

Joop