Skip to main content

Ik heb op zolder een smart tv opgehangen. Op deze tv zit helaas geen kpn itv app en spotify app en zoom app. Ik heb een chromecast aangesloten maar eigenlijk was dit niet de bedoeling om via chromecast tv te kijken. Heeft iemand een idee of die apps ooit op deze tv's gaan komen of hoe ik ze erop krijg? appstore van tv herkent ze niet. Moet ik dan extra tv ontvanger bestellen van kpn plus draadloze verbindingsset om tv te kijken? dit was juist niet de bedoeling en daarom een smart tv met wifi gekozen. Is er iemand die misschien een foefje weet of een briljant idee? In de tv kan wel een ziggo kaart gestopt worden ( ziggoready) Dankjewel voor iedereens moeite voor een antwoord. gr mark

KPN ITV app zit alleen op de nieuwe modellen van LG en Samsung.

 

Of de app's ooit op je TV komen, kan je beter bij Salora vragen.

Ik ben bang van niet bij dit “budget” merk. 

 

Je kan ook een UTP kabel na zolder trekken en via een KPN decoder kijken.

Als dat niet kan, kan je het draadloos met een netwerk adapter (via het lichtnet) proberen.

Bijvoorbeeld met de DVS1200 of zo. 

 

Anders via de Chromecast of laptop of zo.

 


Nee. Voor een Salora gaat geen KPN ITV-APP komen. Deze is er alleen voor Samsung en LG en de tv moet niet ouder zijn van (bouwjaar) 2017.

Via wifi kan het verder bij KPN alléén via Chromecast. Wat is daar lastig aan? Juist zo handig: HDMI in de TV en de USB kabel ook in de TV voor de stroomvoorziening. Slecht één 230 volt stekker, die van de TV.

Een extra tv-ontvanger kan ook. Dat is weer een extra kastje bij de tv en groter dan Chromecast. En er is een UTP verbinding voor nodig. Kabel of m.b.v. Stopcontact verbindingsset ('’draadloos'’).

Het lijkt mij dat Zoom sowieso via een TV niet gaat werken. De TV heeft toch geen microfoon en camera??

 

In de tv kan wel een ziggo kaart gestopt worden

Daar heb je natuurlijk niks aan als je bij KPN bent. Bovendien kan dat al helemáál niet draadloos. Dan is een coax-kabel door het huis écht noodzakelijk.