Skip to main content

iPad Pro 0219,geen slechte toch ,maar daar werk de kpnitv ook slecht ,na steeds opnieuw starten werkt het weer ,maar als ik in een ander deel van het huis zit ,met een goede wifi verbinden ,kan ik er moeilijk/geen gebruik maken van de app ,het rondje blijf draaien ,en draaien heel lang ,dus is waardeloos ,

en dan moeten de klanten het maar met van allerlei oplossingen van de kpn op te zie oplossen ,

STEEK DE HAND IN EIGEN BOEZEM <KPN

 

Hi @Woka. Zou je aan kunnen geven of je de app al opnieuw geïnstalleerd hebt? Hoe gaat het daarnaast met de rest van de apps, bijvoorbeeld Youtube of Netflix? Werken die wel goed?


Definieer: “goede Wi-Fi verbinding”?

 

Sterke (veel streepjes)? Of snelle verbinding?


Beste Bram

De Ipad werkt uitstekend met ander apps ,zo als je vraag (Netflix/Youtube) maar met de kpnitv is minder ,opnieuw opgestart dan naar de gids toe gaat prima ,dan naar programma om de info te lezen 

dan is het over en uit met de app, dan zie je een cirkel rond draaien en dat blijft tot ik de iPad opnieuw start ,of de app er op nieuw opzet.

Dus zegt het maar Bram ,wat is het ????


Wat ik in dat geval alleen nog zou willen vragen is of zowel de iPad als de iTV app zijn geüpdatet naar de laatste versie.


Ja zeker ,ik hou alles goed bij,en als ik de iTV app opnieuw installeert ga ik er van uit de laatste versie te hebben.

Want ik kijk elke morgen of er updatings zijn van alle apps,

Ik heb alles van Apple (8 stuks) .in huis .


In dat geval lijkt het me verstandig verdere aansturing te doen naar de technische dienst. Zou je je profiel kunnen invullen en hier laten weten als je dat hebt gedaan? Dan doe ik nog een paar metingen voor de zekerheid en zorg ik ervoor dat het wordt doorgezet als de resultaten daarvan verder goed zijn.