Skip to main content
Beantwoord

TV kijken op Mac via verschillende browsers lukt niet meer. Krijg foutcode 1003

• 12 juli 2025
  • 4 reacties
  • 38 keer bekeken

Mijn macOS 15.5 en browers (Safari, Chrome en Firefox) zijn geupdate (alle de laatste versie), nu kan ik niet meer TV kijken, op geen ‘e’en browser, ik krijg error code 1003. Alles gaat goed, totdat ik daadwerkelijk wil gaan kijken, dan gebeurt er niets, ik kan klikken op play wat ik wil maar er gebeurt niets. Na een tijdje volgt de 1003 error code. Ik heb kpn en menig search engine al afgeschuimd maar ik kan niets vinden. Weet iemand wat error code 1003 inhoud en misschien hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt.

Beste antwoord door AlleProfielNamenWarenBezet

Opgelost. Ik heb alle data, inclusief de cookies, verwijderd van alle browsers. Alle browers gequit, chrome gekozen om mee te testen, opnieuw ingelogd, helaas. Ik zag nu wel dat ik een timeout kreeg op pedge03-rtd.video.kpnstreaming.nl, maar kon wel pingen. Firewall uitgezet, helaas, hetzelfde euvel. Dat zette mijn aan het denken, modem maar eens herstart, het werkt weer. Bedankt voor je tijd en je brainpower Superuser. 

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 12 juli 2025

Hallo ​@AlleProfielNamenWarenBezet ,

Je tv-ontvanger kan niet goed verbinden met ons netwerk. Dit gaan we oplossen. Wil je foutcode kbx-apk-1003 oplossen zonder dat je zelf iets hoeft te doen? Log dan hieronder in met je KPN ID.

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-kbx-apk-1003

Bedaankt voor je snelle reactie. Mobiel werkt het wel, dus het is niet het netwerk. Het is waarschijnlijk een security dingetje, maar ik kan niet vinden wat.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 12 juli 2025
AlleProfielNamenWarenBezet schreef:

Mobiel werkt het wel, dus het is niet het netwerk.

Dan maar even de cookies en de browsegeschiedenis wissen. Dat helpt meestal wel.  Hier geen problemen met KPN TV via Safari.  

Opgelost. Ik heb alle data, inclusief de cookies, verwijderd van alle browsers. Alle browers gequit, chrome gekozen om mee te testen, opnieuw ingelogd, helaas. Ik zag nu wel dat ik een timeout kreeg op pedge03-rtd.video.kpnstreaming.nl, maar kon wel pingen. Firewall uitgezet, helaas, hetzelfde euvel. Dat zette mijn aan het denken, modem maar eens herstart, het werkt weer. Bedankt voor je tijd en je brainpower Superuser. 

Reageer