Mijn macOS 15.5 en browers (Safari, Chrome en Firefox) zijn geupdate (alle de laatste versie), nu kan ik niet meer TV kijken, op geen ‘e’en browser, ik krijg error code 1003. Alles gaat goed, totdat ik daadwerkelijk wil gaan kijken, dan gebeurt er niets, ik kan klikken op play wat ik wil maar er gebeurt niets. Na een tijdje volgt de 1003 error code. Ik heb kpn en menig search engine al afgeschuimd maar ik kan niets vinden. Weet iemand wat error code 1003 inhoud en misschien hoe ik het kan oplossen. Alvast bedankt.
Beantwoord
TV kijken op Mac via verschillende browsers lukt niet meer. Krijg foutcode 1003
Beste antwoord door AlleProfielNamenWarenBezet
Opgelost. Ik heb alle data, inclusief de cookies, verwijderd van alle browsers. Alle browers gequit, chrome gekozen om mee te testen, opnieuw ingelogd, helaas. Ik zag nu wel dat ik een timeout kreeg op pedge03-rtd.video.kpnstreaming.nl, maar kon wel pingen. Firewall uitgezet, helaas, hetzelfde euvel. Dat zette mijn aan het denken, modem maar eens herstart, het werkt weer. Bedankt voor je tijd en je brainpower Superuser.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.