Skip to main content

Als ik een programma bekijk via de tv app dan stopt de app zodra deze denkt dat het programma is afgelopen. De laatste paar minuten mis ik dan. Ik moet vervolgens de betreffende zender opnieuw aanzetten en mis dan vaak het einde. Hoe kan dit?

Beste @Arno L, wat ontzettend onhandig dit! Loop je hier nog steeds tegenaan? Zo ja, is dat op elk apparaat zo of alleen op een bepaald apparaat. Welke gebruik je? En staat daar de laatste versie van de itv app op?


Beste Marcia, ja hier loop ik nog tegenaan. De app is up-to-date en ik ervaar het op een iPad en op een iPhone .


Ik heb het even getest, maar ik kan het nog niet reproduceren. Heb je dit bij elk programma? En elke zender? Of gebeurt het ook wel eens niet?


Het gebeurt bij elk programma.


Vreemd! Zou je dan je forumprofiel aan willen vullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook zou ik willen weten welk type iPhone en iPad je hebt en op welke iOS versie deze draaien. Als laatste ben ik benieuwd naar welke versie van de app je hebt. Dat zie je door naar profiel, hulp en ondersteuning en over deze applicatie te gaan. Ik zet je gegevens dan door naar de juiste collega's om het uit te laten zoeken. 


Ja dat wil ik best, echter ik krijg niet gevonden waar ik het forumprofiel aan kan passen. 
anyway, iOS versie 13.6, IPhone 6, IPhone 7, IPad Pro en nieuwe versie IPad Air.

 

 

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel


App versie: 7.0.2


Dit is ook prima 😉. Ik zie dat je de laatste versie hebt, dus daar ligt het niet aan. Ook zie ik dat je een zakelijke klant bent, klopt dat? Ik kan jouw gegevens niet inzien en het dus ook niet uit laten zoeken voor je helaas. Wil je je vraag nog eens stellen op het zakelijke forum óf bellen met 0800-0403? Mijn collega's helpen je graag verder.Â