Skip to main content
Beantwoord

TV kijken via app lukt niet

• January 10, 2021
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Hi, hier precies hetzelfde probleem alleen dan op mijn mobiel. Ook geen idee wat mij abbonnementsnummer is en bijpssende pincode. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @ABoere, welkom en bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je graag jouw abonnementsnummer en pincode wilt achterhalen, zodat je via de iTV Online app tv kunt kijken. Als je op de link klikt dan staat uitgelegd hoe je het abonnementsnummer kunt achterhalen en hoe je de pincode opnieuw in kunt stellen. 

Overigens kun je ook met jouw KPN ID inloggen in de iTV Online app. Het is dan wel zaak om het Thuis abonnement te koppelen aan het KPN ID. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2021

Hi @ABoere, welkom en bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je graag jouw abonnementsnummer en pincode wilt achterhalen, zodat je via de iTV Online app tv kunt kijken. Als je op de link klikt dan staat uitgelegd hoe je het abonnementsnummer kunt achterhalen en hoe je de pincode opnieuw in kunt stellen. 

Overigens kun je ook met jouw KPN ID inloggen in de iTV Online app. Het is dan wel zaak om het Thuis abonnement te koppelen aan het KPN ID.