Skip to main content

Ik heb alles via KPN en heb alleen de tv via Ziggo. Omdat ik geen kastjes en kabels in huis wil hebben, en de CI+ module daar neit de zenders kon oppikken die ik wilde hebben (BBCfirst), heb ik een chromecast gekocht.
In combinatie met ZiggoGO werkte dat feilloos. Nu wilde ik een goedkoper abonnement omdat dat ook zou voldoen. Nu valt ineens BBCfirst uit dat zenderpakket en moet ik €10 extra betalen voor die zender.
Omdat ik alles bij KPN heb, ben ik aan het denken om over te stappen. Lijkt me nog goedkoper.
Kent KPN ook zoiets als ZiggoGO voor op de telefoon/tablet/pc? En dat ik dan kan streamen?
Zonder al die kastjes in huis?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kent KPN ook zoiets als ZiggoGO voor op de telefoon/tablet/pc? En dat ik dan kan streamen?
Zonder al die kastjes in huis?

Omdat beelden vaak veel meer zeggen dan duizend woorden. :wink:

Daarnaast heeft KPN een smart-TV app op Samsung televisies vanaf bouwjaar 2017 en komt er ook zo'n smart-TV voor moderne LG televisies. Zie dit pagina.


Helaas is mijn Samsung een erfenis van mijn overleden moeder. En ik zal het er even mee moeten doen…
Hoe heet de versie van KPN?

 


Hoe heet de versie van KPN?

KPN Interactieve TV.


Hoi @miriamc en welkom op het forum! Leuk dat je overweegt om ook voor iTV over te stappen naar ons. :slight_smile:  Zoals wjb al verklapte hebben wij inderdaad ook een iTV app, hiermee kun je ook naar de chromecast streamen. De app kun je gebruiken wanneer je ook iTV van ons in je abonnement hebt. Daarbij krijg je dan wel automatisch een TV-ontvanger opgestuurd, maar als je liever geen kastjes in huis wilt hoef je deze niet aan te sluiten. Mocht je hier verder nog vragen over hebben dan kun je die hier altijd stellen! 


Reageer