Skip to main content

Goedenavond,

 

ik kijk via de NOS APP series. Tijdens het kijken stop het beeld, soms gaat het geluid verder, soms stopt alles en krijg ik een zwart beeld. 
ik heb alles al meerdere keren al gereset, apparatuur stroomloos gemaakt, het probleem verdwijnt niet. 
wat moet ik nu doen?

 

groeten,

H van den Bulk

 

Admin; eigen topic voor je aangemaakt

Hi @The Boss12 en welkom op het forum! Niet de bedoeling dat het vastloopt, dus ik help je hier graag bij. Je geeft aan al een reset gedaan te hebben, was dat op deze manier? 

Instructie: 

  •  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Zo ja, probeer de app dan ook eens op te starten via Menu > Apps > NPO Start.w. Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat! 

Zo niet, dan horen we meer geluiden over dat het niet helemaal lekker loopt met de app. In ons XITE en NPO app topic zullen we een update plaatsen wanneer we meer weten, dus houd die dan in de gaten!  


Sanne,

 

heb ik allemaal gedaan maar blijft via de KPN app een probleem. 
kijk nu via de npo app op mijn telefoon via een Chromecast. Dat gaat wel goed. 
dus dan maar zo. 


Dan is het even afwachten tot wij en de NPO de app hebben verbeterd. Fijn dat het via de app goed gaat en fijne feestdagen gewenst! 🎄


Toch altijd weer jammer dat kpn alleen maar kan komen met alles resetten, alsof we daar steeds weer zin in hebben als klant. Wat mij heeft geholpen is de resolutie in de app en tv zelf minder sterk instellen, want hoe meer data er doorgegeven moet worden hoe meer kans op blijven hangen van beelden e.d. succes