Er lopen al vele topics over het kijken van KPN TV in het buitenland maar of deze zijn alweer best oud of beantwoorden niet mijn vraag.
Aankomend najaar huren wij voor 4 maanden een woning in Zuid-Spanje welke niet over een satellietontvanger beschikt maar wel over een TV
Er is uitstekende WiFi en LAN aansluiting beschikbaar dus wij kunnen gebruik maken van de KPN ITV app. De TV is via een LAN kabel met het Internet verbonden.
Ik weet nog niet of de daar aanwezige TV een recente Smart TV is of dat de KPN ITV app daarop geïnstalleerd kan worden, als dat zo is dan is het verder geen probleem.
Zo niet dan zal ik via mijn iPad Air (4e generatie) de KPN ITV TV app moeten toepassen.
I.c.m. een Apple TV 4 welke via HDMI op de TV is aangesloten zou dat moeten lukken, toch?
Als de Smart TV misschien ook AirPlay 2 ondersteund is het natuurlijk ook geen probleem.
De hamvraag is nu natuurlijk, wat zijn de ervaringen van gebruikers in het buitenland om op deze wijze TV te kijken via de KPN ITV TV app?
Nogmaals, de Internetverbinding zal het probleem niet zijn want het is nieuwbouw 2022 en Internet via glasvezel.
Â
Â