Skip to main content

Heb boven op zolder een witte wifiversterker staan en daarop aangeloten een tv ontvanger.Als mijn zoon op zolder tv kijkt krijgt hij steeds een melding dat hij moet overschakelen naar een andere zender en dan weer terug.Soms krijg hij ook een foutcode te zien.Wanneer ik de versterker loskoppel en de kabel rechtstreeks in de tv-ontvanger steek is er geen probleem.Zou de versterker niet meer goed werken?

Welke versterker is dat? Betreft het deze?

 


Hoe branden de ledjes op die KPN WiFi "versterker"?


Ja het is de versterker van de foto,er branden 2 blauwe lampjes op.


Ja het is de versterker van de foto,er branden 2 blauwe lampjes op.

Als die twee lampjes beide continue blauw branden dan zou er eigenlijk geen probleem mogen zijn.

Controleer ook nog even op de KPN WiFi "versterker" of de IGMP group filter aan staat.

Is er ook nog andere apparatuur op de KPN WiFi "versterker" aangesloten?


Nee,verder geen apparatuur op aangesloten,hij staat nu losgekoppeld en heb de kabel rechtstreeks op de tv ontvanger aangeloten,dus met de tv heb ik geen probleem meer,alleen nu natuurlijk geen wifi op zolder.


Hi @Pat1972, jammer dat het niet helemaal lekker loopt met de versterker. Heb je er 1 in huis of meerdere? Mocht je er nog 1 hebben, zou je die dan op deze plek aan willen sluiten om te kijken of het dan wél goed gaat met tv en wifi tegelijk?


Heb de witte wifi versterker los gekoppeld en er een zwarte experia wifi voor in de plaats gezet en alles werkt perfect nu.


Top! Dan was er inderdaad iets aan de hand met de witte versterker :thinking: