Skip to main content

Hallo,

ik heb nu een tv +internet abo bij ziggo. Ik heb 2 tv's in huis. beide zijn voorzien van een kaartje in de tv. Ik kan nu gewoon tv kijken met de afstandsbediening van de TV. Ik wil geen interactieve functies. gewoon tv kijken. Ik wil geen losse kastjes erbij hebben. Kan dit ook bij KPN of heb ik altijd een kpn kastje nodig om gewoon tv te kunnen kijken?

Kort en krachtig! Nee. Wel is er voor enkele tv's (nieuwer model) een tv app beschikbaar. Helaas verlies je dan ook bepaalde functionaliteiten.


Bedankt voor je snelle reactie. Ik was er al bang voor...


Is er een specifieke reden om geen kastje te willen gebruiken?


Ik vind het gewoon nix om weer een los kastje ergens te moeten plaatsen. Weer een afstandsbediening, (ik weet dat je die van een box ook kan gebruiken, maar die van mijn tv is geweldig dus ik wil mijn tv ab gebruiken) weer een apparaat waarvan ik toch niet de gehele functionaliteit van gebruik. Ik heb die horizonbox van ziggo gehad. Wat een drama ding. Kei groot, energie verslindend, herrie makend, traag,… ik heb dat ding teruggestuurd en gewoon een kaartje achterin de tv geprakt. Werkt prima voor mij. 
kpn zou eigenlijk een converter naar coax  beschikbaar moeten stellen zodat je gewoon TV kan kijken 😬

dat dus hahaha!


KPN kastjes zijn klein en hebben bij mij nooit lawaai gemaakt. Nieuwe klanten krijgen over het algemeen ook de nieuwe box die met bluetooth afstandsbediening werkt. Dan kan je het kastje beter wegwerken.

Of alle nieuwe klanten een nieuw type kastje krijgen kan een medewerker vast bevestigen.


Welkom op het KPN forum @wvheel . Leuk dat je jouw vraag hier stelt. KPN heeft een KPN Smart TV app. Daarvoor is dan wel een Internet en TV abonnement van KPN nodig. KPN maakt geen gebruik van COAX signaal en smartcards voor interactieve televisie via de internetverbinding zijn er helaas ook niet.  Je krijgt wel als je nieuwe klant bij KPN wordt, de tv-ontvanger die met bluetooth afstandsbediening werkt, dus dan kun de tv-ontvanger in een kast/tv-meubel  eventueel wegwerken.