Skip to main content
Beantwoord

tv.kpn.com laadt niet goed, menu reageert dan ook niet

• November 4, 2025
  • 6 reacties
  • 66 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Goede avond.

Ik heb precies het zelfde probleem. ik heb ook een HP pc en kijk al maanden via m'n labtop tv. Toen ik gisteren weer eens in probeerde te loggen kreeg ik een heel ander inlogscherm dan ik gewend was, in het Engels,(zie hieronder)  waarbij geen enkele functie reageerde 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door JanTeek

Hallo Peter.

Door je vraagstelling getriggerd ook geprobeerd om via Firefox te kijken……   en dat lukt dus wel.

Nogmaals bedankt

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 5, 2025

Welk besturingssysteem heb je? 

Welke browser gebruik je?

Hoe oud is laptop?

Cookies voor tv.kpn.com al eens gewist?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

Hallo Peter.

Bedankt voor je reactie.

Ik heb windows 11

Edge

labtop is 6 jaar oud

Cookies ik had het nog niet gedaan, na jouw bericht    nu wel,     maar het maakt geen verschil.

Het beginscherm geeft onderstaand menu (in een horizontale regel) waarbij geen enkele functie werkt.

page tart​​​ title     page live title    page tvGuide title  page movies title    page series title   page sport title

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • November 5, 2025

Hallo Peter.

Door je vraagstelling getriggerd ook geprobeerd om via Firefox te kijken……   en dat lukt dus wel.

Nogmaals bedankt

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 5, 2025

Gelukkig. Dan is alles uitgesloten, behalve dan een probleempje met jouw Edge. Maar wat, kan ik ook even de vinger niet opleggen.

Je kunt in Edge zelfs ook niet inloggen met het vierkantje met het pijltje helemaal rechts? Want je bent uitgelogd daar.

Forum|alt.badge.img
  • Nieuwkomer
  • November 5, 2025

Ik had exact hetzelfde sinds een paar dagen en dit komt doordat Edge de tracking cookies van tv.kpn.com blokkeert (Strict setting).

Tracking prevention aan, pagina werkt niet goed:

Blocked trackers:

Tracking prevention disabled (niet iets wat ik adviseer, maar kun je per website aangeven) en de app laad weer:

Ik zeg het even voorzichtig, maar dit lijkt niet door een Edge update te komen (laatste update is van 31-10 en van het weekend werkte dit nog als ik me niet vergis), maar door een niet al te privacy vriendelijke wijziging vanuit KPN, questionmark? Ik zou in ieder geval niet standaard adviseren dit soort settings te disablen. Heb het niet op firefox gecheckt, maar daar zou een soortgelijke setting wat lakser ingesteld kunnen zijn.

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Ter informatie, verborgen in Zie je een fout in de TV gids? Laat het ons weten! merkte ​@matthijs peters gisteren 4 november ook al op dat het domein contentful.com ineens rechten nodig heeft. Bij blokkeren worden de placeholders in de menubalk niet vertaald/gevuld:

onderstaaand in firefox

dat kwam doordat ik javascript protectie draai in firefox

nadat ik contentful.com tijdelijk javascript privileges had gegeven werd het

dus lijkt erop dat kpn iets aan de architectuur  heeft veranderd