Skip to main content

Dag,

Als ik met Chrome op tv.kpn.com een programma aan het kijken ben en ik wil deze pauzeren druk ik uit gewenning de spatiebalk in. Dat werkt eigenlijk bij elke streamingdienst tot nu toe. Zodra ik weer verder wil kijken druk ik nogmaals de spatie in en dan gaat alles weer verder.

Maar naast pauzeren klik je met die spatiebalk op tv.kpn.com ook het laatst gebruikte commando nogmaals in. Dus als je net op vooruitspoelen had gedrukt pauzeer je + spoel je 30 seconden door, en ga je afspelen dan nog een keer. Heb je net fullscreen aangeklikt, dan pauzeer je en ga je weer uit fullscreen en bij opstarten ga je weer fullscreen (nog de minst vervelende omheenwerk manier die ik kon vinden).

Bugje waarschijnlijk? Iemand bekend met een manier om hier omheen te werken?

Joh, ik wist dit niet eens. 

Ik beweeg altijd even de muis of als ik die niet gebruik mijn vinger over de touchpad. Dan verschijnen allerlei dingen in beeld w.o. in het midden de knoppen 30 sec. terug, play/pause en (tenzij je live bent) 30 seconden vooruit.

Ik gebruik dus altijd dié pauze (en play) knop.


;)

Er zijn nog meer van die handige toetsenbordknoppen, is toch net wat sneller dan inderdaad met de muis iets visueels aanklikken: https://help.netflix.com/en/node/24855


Hoi @W2-XS . Welkom op het forum.

Dit wist ik ook niet. Ik heb het itv-team gemaild met de vraag of dit zo bedacht is. Ik kom er op terug.


Hoi @W2-XS . De bug is meengenomen op het verbeterbord :-)

Ze gaan er mee aan de slag en de verwachting is dat dit vrij snel opgelost wordt. Dank voor het signaal. 


Goed nieuws @W2-XS .  Het is gerepareerd. 

Afhankelijk van de focus, óf pauzeert ie, óf herhaalt ie het laatst gebruikte ‘commando’. Dus niet meer tegelijk.