Skip to main content

Kan dus enkele Regionalen krijgen als Noord-hollander. Die zijn online niet aan te zetten. Maar TV Rijnmond en West dus wel? Volgt de rest, w.o. mijn ‘eigen’ NHTV, ook?

Verder: het viel me gister ineens op dat Ketnet volledig ontbreekt via de laptop. In de smartphone is ie wel aanwezig.

Hoi @PeterG! Ik herhaal je vraag even om te checken of ik je goed begrijp. Je ontvangt enkele regionale zenders op iTV Online, maar niet jouw eigen regionale zender. Daarnaast mist Ketnet alleen op de laptop. Als ik het goed bergijp, is dus het zenderaanbod van KPN iTV anders op verschillende apparaten, klopt dit? 
Bedoel je trouwens met ‘online niet aan te zetten’> Online niet te bekijken? Wel op de STB? 

Zijn alle apparaten tijdens deze test verbonden met het thuisnetwerk? 
 


Ik krijg WEL mijn eigen regionale zender: TV NH.

Op de app en tv.kpn.com zie ik DEZELFDE lijst regionalen als in de ontvanger. In de ontvanger kan ik die allemaal wel kijken. Via de app/tv.kpn.com niet, maar wel TV Rijnmond en TV West.

Mijn vraag dus: waarom kan je niet álle (voor je abonnement beschikbare) regionale zenders gewoon dan bekijken.

In mijn abonnement:

TV NH 509 /888 (ontvanger)
TV West 512 /889 (ontvanger + online???)
TV Rijnmond 513 /890 (ontvanger + online???)
TV Flevoland 505 /885 (ontvanger)
Omrop Fryslân 502 /880 (ontvanger)
RTV Utrecht 511 /887 (ontvanger)

Waarom kan ik via app/tv.kpn.com WEL naar West en Rijnmond kijken maar NIET naar de overige in dit lijstje? Dat is niet consequent.

Ketnet tref ik overigens ineens weer WEL aan in het online-zenderoverzicht.


Bedankt! Het zenderaanbod van iTV Online is anders dan op de ontvanger. Het klopt (eventueel) ook als je op bepaalde apparaten niet alle zenders kunt ontvangen. Als je hier naartoe gaat, naar benedenscrolt en bij ‘Veelgestlde vragen over online TV kijken’ klikt op ‘Welke zenders zijn beschikbaar met de iTV (web-)app?', wordt uitgelegd waarom de content verschilt per apparaat. 
> Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (thuis) en Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’. Op de zenderpagina kun je controleren of je de gewenste regionale zender online kunt bekijken. Kun je hier mee uit de voeten, PeterG?


@PeterG @Lisa 

Mag ik even meedenken? 

Op het moment van het plaatsen van dit topic was PeterG in het oosten van het land. Hij was dus niet thuis. 

KPN schrijft : 

Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders). Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders.

Buitenhuis heb je in de app dus ongeveer 20 zenders minder dan thuis. Mogelijk worden TV West en TV Rijnmond wel in Gelderland doorgegeven en TVNH niet (aangezien Noord-Holland niet aan Gelderland grenst.) Maar dan zou je daar bv TV Utrecht ook moeten kunnen zien…. 

Vraag aan @PeterG :

Heb je TV NH thuis wel online op de app? 


Heb je TV NH thuis wel online op de app?

Ja, ik zie ze allemaal. Maar i.t.t. tot wat KPN aangeeft kan ik online WEL West en Rijnmond zien via de app, terwijl KPN aangeeft (...) dat de regionale zenders alleen via de ontvanger bekeken kunnen worden.
Het ligt dus niet aan het feit dat ik bij mijn moeder was.


Ho, late reactie 😃 Ik heb zelf ook even gespiekt en zie de zenders wel, maar bij mij staat er ‘Deze zender is alleen op de tv-ontvanger beschikbaar’. Ik vermoed dat hier geen verandering in gaat komen. Waarom jij ze wel ziet online. Geen idee!:open_mouth:

 


Reageer