Skip to main content

Sinds circa 2 weken lukt het me niet meer om interactieve tv van kpn te kijken via de website tv.kpn.nl. ik krijg nu een bad gateway bericht op mijn samsung s10 webbrowser en op mijn oculus quest 2 brouwser. Ik kan wel via google chrome op mijn s10 op de website komen, maar krijg dan bij afspelen de errorcode 3016. Alle brouwers zijn voorzien van de laatste updates. Graag een oplossing

De browserversie is, bij mijn weten, niet geschikt voor een mobiele telefoon.

Daarvoor staat er de kpn-itv-app in de Play Store. Zoek naar kpn itv online.


De app versie heeft nooit op de oculus quest 2 gewerkt en ondersteund niet alle zenders. Alles was prima met de webversie tot 2 weken terug.


Dan adviseer ik je i.i.g. alle cookies m.b.t. kpn (kpn.com) te verwijderen in betreffende browsers.

Dat moet ik op de laptop met W 10 in Firefox ca. 3 x per maand doen. En in Google Chrome laatst ook want toen kreeg ik steeds de foutmelding van tv.kpn.com zelf “Oeps, er is iets fout gegaan...”. Na cookies wissen (heb álle kpn gerelateerde toen verwijderd, moest opnieuw inloggen op forum ook) werkte het weer.

In principe zijn in de APP dezelfde zenders beschikbaar. Alleen erotiek is alleen via de webversie. (doe ik via de laptop en dan evt. chromecast naar een tv)


Na cookies te hebben gewist was het probleem niet verholpen voor zowel de samsung als chrome browser. Gelukkig werkt het wel op beide apparaten wanneer ik de Firefox brouwser gebruik.

Alsnog bedankt,