Skip to main content
Beantwoord

TV kraakt en hapert

  • December 27, 2020
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Sinds kort hapert en kraakt de TV

Reeds gedaan:

Tv ontvanger ontkoppelt en opnieuw opgestart

TV ontvanger teruggezet naar fabrieksinstellingen

Resultaat is dat het niet veranderd, de klachten blijven bestaan. (En de irritatie neemt steeds meer toe)

 

(Experia Box V8 modem , ontvanger Motorola VIP1853)

Beste antwoord door Anonymous

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

  • Antwoord
  • December 27, 2020

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


  • Auteur
  • Topper
  • December 27, 2020

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Heb de omruiling aangevraagd om donderdag om te ruilen , hopelijk komt ie ook die dag binnen bij het omruilpunt met de huidige drukte.


  • December 27, 2020

Goedemiddag @Gegrand, welkom! U kunt het volgende doen: via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, dan controleert het systeem je aangesloten apparatuur. Zorg ervoor dat de tv-ontvangers dan nog zijn aangesloten zodat het systeem ze herkent en een omruilverzoek in gang kan zetten, anders werkt deze tool niet. Laat u me nog even weten of het gelukt is?


Heb de omruiling aangevraagd om donderdag om te ruilen , hopelijk komt ie ook die dag binnen bij het omruilpunt met de huidige drukte.

Dat hoop ik ook voor u! Alvast een fijne jaarwisseling!


  • Auteur
  • Topper
  • January 2, 2021

De nieuwe TV ontvanger was donderdag aangekomen bij het afhaalpunt.

Installatie was kinderlijk eenvoudig en alles werkt weer naar behoren.


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 4, 2021

Keurig! Fijn om te lezen dat alles weer naar behoren werkt, @Gegrand. Ik wens je alvast een prettige avond! :blush: