Skip to main content

Mijn KPN+ werkt goed. Maar soms niet. Dan heb ik alleen nog maar geluid op de tv. Ik kan dit alleen oplossen door het kastje even stroomloos te maken. Daarna wordt alles weer opgestart en werkt het weer goed. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

Gebeurt dat alleen bij lineair tv kijken? Of juist bij het gebruik van diverse extra apps? Heb je al eens een fabrieksreset gegeven?


Dank voor de snelle reactie. 
Ik gebruik niet veel app’s. Alleen Netflix en YouTube. 
Het gebeurt vaak wanneer ik van radio ontvangst naar tv omschakel. Dan krijgt ik soms wel beeld maar wanneer ik op de afstandsbediening de tv gids oproep is het beeld weg en werkt er niets meer. Er is dan nog wel tv geluid. Als ik dan het kastje en de tv stroomloos maak en weer opstart dan werkt alles weer normaal. 
En ik heb nog nooit een fabrieksreset gegeven. Ik weet overigens niet hoe dit moet. 


Ik kan het alleen reproduceren als ik na gebruik van de radio knop de gids knop gebruik. Dan is het beeld zwart. Een druk op de home knop geeft wel weer gewoon beeld... Ook een nieuwe druk op de radio knop geeft weer beeld bij het radiokanaal…

Heeft de box wel de laatste versie firmware en kpn tv+ app? 

Hier vindt je een handleiding voor een reset:

 

Misschien wel iets voor kpn om naar te kijken deze knoppencombinatie hoort natuurlijk geen zwart beeld te geven.... 


@Gerrit52525252, heb je dan de problemen bij het oproepen van de gids tijdens radio luisteren? 


@Gerrit52525252, heb je dan de problemen bij het oproepen van de gids tijdens radio luisteren? 

Ik krijg in ieder geval een zwart scherm als ik NA het indrukken van de radio knop (en het al dan niet schakelen met de p+ p- toets), de gids knop indruk. Moet reproduceerbaar zijn denk ik?

 

De vraag is natuurlijk wel of topicstarter daadwerkelijk een vastlopende box heeft daarna. Dat kan ik niet reproduceren... 


Ik kan het alleen reproduceren als ik na gebruik van de radio knop de gids knop gebruik. Dan is het beeld zwart. Een druk op de home knop geeft wel weer gewoon beeld... Ook een nieuwe druk op de radio knop geeft weer beeld bij het radiokanaal…

 

Misschien wel iets voor kpn om naar te kijken deze knoppencombinatie hoort natuurlijk geen zwart beeld te geven.... 

Deze nemen we wel mee richting de techneuten @Raver099Â