Skip to main content

Dag,

Maar weer een nieuw topic.

Het wordt steeds gekker 

Nu loopt die tv+ continu vast bij het afspelen van een opname of bij terug kijken.

Dan ga ik terug naar live tv, geluid is te horen maar op alle commerciële zenders blijft het beeld stil staan.

Npo zenders doen het meteen wel goed.

Dit is het zoveelste issue.…

 

Oja, als ik de ontvanger een herstart geeft doet ie het weer. Alleen jammer dat hij dan niet heeft onthouden waar je bent gebleven met het terugkijken. Helemaal lullig als je van bijvoorbeeld sbs9 niet vooruit mag spoelen.

Weer resetten e.d. zeker...kan wel bezig blijven.

Hi @Dikkedikkie reist

Niet handig dat dit gebeurt. Een reset kun je altijd proberen, als het helpt is het immers opgelost. 🙂 Mocht je trouwens het opnemen pakket hebben, dan kun je de programma's ook opnemen. Dan kun je namelijk wel vooruit spoelen en dan zit je niet met het probleem van terugkijken.

Ook kun je de TV+ ontvanger instellen op Unicast. Wellicht lost dat de problemen op! Dit doe je als volgt: 

Ga naar de instellingen van de TV+ ontvanger > Ga naar Informatie > Ga naar Video Mode  > Selecteer gebruik Unicast. 

Hopelijk gaat het dan beter!


Hi @Dikkedikkie reist

Niet handig dat dit gebeurt. Een reset kun je altijd proberen, als het helpt is het immers opgelost. 🙂 Mocht je trouwens het opnemen pakket hebben, dan kun je de programma's ook opnemen. Dan kun je namelijk wel vooruit spoelen en dan zit je niet met het probleem van terugkijken.

Ook kun je de TV+ ontvanger instellen op Unicast. Wellicht lost dat de problemen op! Dit doe je als volgt: 

Ga naar de instellingen van de TV+ ontvanger > Ga naar Informatie > Ga naar Video Mode  > Selecteer gebruik Unicast. 

Hopelijk gaat het dan beter!

Dag @Sanne_M ik weet niet of je mn bericht hebt gelezen maar ik spreek over opnames en terugkijken.…

V.w.b. unicast, ik heb daar in andere topic al vaker aangegeven dat ik geen unicast wil kijken wanneer mijn profiel en snelheid gewoon toelaten dat ik multicast moet kunnen kijken.

Ook geef ik duidelijk aan dat ik al vaker gereset heb maar wel bezig kan blijven.

Ik zal de nieuwe ontvanger installeren.

Mocht het daarmee opgelost zijn is dat mooi, zo niet verwacht ik een oplossing van KPN of een opzegging zonder afkoopsom.

 

Verder (heel flauw misschien) graag goed lezen wat iemand schrijft. Scheelt weer irritatie 

 

 


Je noemde terugkijken ook en dat de ontvanger dan kwijt was waar je gebleven was. Vandaar dat ik het opnemen nog extra benoemde. 🙂

Als je het niet op unicast in wilt stellen dan is dat uiteraard aan jou. Dan is het afwachten of dit met een toekomstige update opgelost is en daarvoor kun je de Product Updates en onze TV+ Bekende Bevindingen in de gaten houden. 

Hopelijk helpt de nieuwe ontvanger. Zo niet, dan is het afwachten!


Wat kan KPN voor mij doen mits het issue niet wordt opgelost hiermee.

Ik heb nu al diverse topics met issues aangemaakt.

Ik heb geen TV genomen om uren te knutselen maar om normaal TV te kunnen kijken, terug te kunnen kijken en opnamen te kunnen zien zonder gedoe.

Dat unicast is nog wel een dingetje, tuurlijk ga ik dat niet kijken met mijn TV. DIe stream heel een mindere beeldkwaliteit.


Bedoeling is dat het probleemloos gaat werken, dus wacht de updates af. Meer dan dat kunnen we op dit moment niet doen.


Helaas nieuwe Stb loopt nog vaker vast dan de vorige.

 

Wat nu?