Skip to main content

tv loopt herhaardelijk vast alles al geprobeert van stroom af op nieuw opstarten en hij blijft het doen

ik ben de verhalen aan het lezen nou e hebben mijn boel net op afstand gereset nou heb er weing vertrouwen in het is niet alleen het tv maar ook de wifi die is ook geregeld weg iedere keer maar een paar seconden maar toch paginas kan zo ineens niet laden dan is het een hele poos goed en dan weer zo ineens weer de printer en als ik dan lees hoeveel mensen deze klachten hebben dan denk ik dat ik maar eens moet gaan kijken voor een andere provider ik heb jaren bij telfort gezeten nooit geen klachten gehad en als het een keer gebeurde werd het gedegen opgelost maar sinds ik nood gewongen omdat kpn telfort heeft overgenomen is der iedere keer wel wat als het tv niet is dan is het wifi wel baal er echt van

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @akker d, welkom op ons forum!
Ik heb meteen nog een aantal vragen voor je!
Waar loop je precies tegenaan? Zit er een patroon in het vastlopen? Krijg je ook iets van een foutmelding?

  • Wat voor TV ontvanger gebruik je?
  • Hoe zit deze aangesloten op je TV?
  • Hoe zit deze aangesloten op je experiabox?
  • Gebruik je verder nog netwerkapparatuur?

Als je hierover liever direct contact hebt kun je ook met ons bellen op 0800-0402 en op kpn.com/storing kun je voor alle storingen stappen vinden om deze op te lossen.