Skip to main content

Onze tv loopt de laatste week steeds vast. Eerst was het opnieuw opstarten voldoende om weer even tv te kunnen kijken. Daarna was het resetten van het modem even een oplossing. Maar ook dat helpt nu niet meer. We hebben het idee dat het echt aan het modem ligt. Kan het zijn dat dit vervangen moet worden? 

Het verwijderen van de software en opnieuw installeren kan een optie zijn. Helaas zijn er soms meerdere klachten over dit probleem. Verwijder de software en laat deze opnieuw in. Als de problemen dan nog niet opgelost zijn, kunt u de gegevens aanvullen in het profiel en het hier laten weten. Dan kan KPN u modem en tv kastje doormeten. Welke foutmelding krijgt u precies.

 

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Hi @Ewie, welkom op ons forum. Als je lekker tv wilt kijken, zit je niet te wachten op een tv-ontvanger die steeds vast loopt. Ik wil je dan ook graag helpen om dit probleem op te lossen. Kun je me hiervoor allereerst vertellen of/welke foutmelding je krijgt?  Ook ben ik benieuwd of je de tv-ontvanger al eens hebt gereset, zoals @Jeroen Ruiter heeft geadviseerd. Als je op de link klikt, dan staat onder het kopje ‘2. Reset de tv-ontvanger’ uitgelegd hoe je dit kunt doen. Laat je weten wat jouw bevindingen zijn? We horen het graag!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer