Skip to main content

Mijn tv en internet loopt continu vast na de update van 17 november. Experiment 12

@Absalkmaar Heeft u het superwifipunt een reset gegeven? KPN SuperWifi: installatie en gebruik | KPN Community en hoe is uw TV decoder aangesloten, rechtstreeks vanaf het modem of via superwifi of DVS? Ook de TV decoder een reset gegeven?


Beste @Absalkmaar, welkom! Ik ben ook benieuwd naar het antwoord op de vragen die HansaanZet stelt. Heb je alles inmiddels weer werkend? Welke SuperWifi punten heb jij, de witte of de zwarte? En hebben deze al wel de laatste firmware versie? Dit kan je zien als je inlogt in de webinterface van de SuperWifi: 

 


Dank Hansaanzet en Marcia. Ik heb al diverse malen alles gereset, ook met behulp van de klantenservice van KPN (Mw. Monique ***, erg aardige dame!!). de TV blijft problematisch. Ik heb de TV aangesloten op de TV ontvanger en deze verbonden met een super WiFipunt. Dit (witte) super WiFipunt (een van de vier) blijft continu oranje branden.

Ik ga nog proberen deze wat dichter bij het andere WiFi punt te zetten. Er zit nu ongeveer 9 meter tussen in dezelfde ruimte. Wat is de ideale afstand?

Over de laatste firmware weet ik niet hoe ik dit kan zien. Op de app brand de TV Super WiFi ook oranje.

Dank voor jullie meedenken.

 

Admin: naam collega verwijder i.v.m. privacy


Jammer dat het nog niet echt beter wordt! De ideale afstand is van vele factoren, zoals isolatie, andere wifi apparaten etc., afhankelijk. Ik kan daar op afstand weinig over zeggen. Maak jij ook gebruik van een Draadloze verbindingsset? Zou je die er eens tussenuit willen halen? 


Dag Marcia, Excuses voor mijn (ver)las reactie. Een draadloze verbindingsset zegt mij niets. Groet


Heb je de mogelijkheid om de tv-ontvanger aan te sluiten aan de Experia Box en niet aan de SuperWifi? Het dichterbij zetten heeft het ook niet opgelost?


Heb helaas geen mogelijkheid om de TV rechtstreeks aan te sluiten. De experiabox hangt in de meterkast waar de glasvezel ook binnenkomt. Dit moest van KPN. Ik zou ook zeggen lekker in de woonkamer laten binnenkomen de kabel?


Hoe heb je het dan nu precies aangesloten? Je maakt geen gebruik van de draadloze verbindingsset? Als je op het linkje klikt, dan kom je op een pagina voor het oplossen van storingen met deze draadloze verbindingsset. Als je deze niet gebruikt, zou je dan toch eens willen kijken of je het SuperWifi punt dichterbij een andere kunt zetten? Werkt het dan beter?