Skip to main content

Al een hele tijd heb ik problemen met de tv enz hij loopt continu vast of start op nieuw op of er komt in beeld te staan zender niet beschikbaar. 

En veel contact gehad en alles gedaan maar helemaal niks helpt het probleem blijft nog steeds en nu wordt er gezegd dat ik op een update moet wachten. 

Ben er nu wel klaar mee en blijf ook gewoon elke maand betalen voor iets wat niet naar behoren werkt. Ik wil nu dat dit opgelost wordt.

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom op het forum @Bruggeman. Dat klinkt alsof tv kijken niet echt makkelijk gaat, dat is vervelend! Zou je me meer informatie kunnen geven wat er precies gebeurt? Je zegt dat het vastloopt, wat loopt er precies vast? Blijft het beeld hangen, reageert de ontvanger nergens meer op of iets anders? En je zegt ook dat je 'alles hebt gedaan’, kan je vertellen wat je precies hebt gedaan? Ik denk graag met je mee aan een oplossing, maar zoals je merkt hebben we daarvoor meer info nodig. We weten alleen wat jij ons vertelt.


Hij geeft steeds aan zender is niet beschikbaar.

Soms reageert het kasje nergens meer op en moet ik hem weer opnieuw gaan opstarten het beeld loopt ook steeds vast soms geeft hij niks aan en de andere keer geeft hij dus aan zender niet beschikbaar. En dit is al meer dan een halfjaar zo.

Heb al een paar keer contact gehad moest ik dingen gaan proberen. Ik heb via de kabel gedaan en dan heb ik precies het zelfde probleem als nu. Ik heb de stekkers omgewisseld maar ook dat helpt niet. Dus helemaal niks helpt.


Met stekkers bedoel je de draadloze verbindingsset? Als je die ook vervangen hebt door een kabel zal het daar niet in zitten, de vraag is dan waarin wel. Op het moment dat je die melding krijgt, werkt het internet dan nog wel? Veranderen de lampjes op de Experia Box dan ook, of blijven die wel constant branden?


Ja alles brand gewoon. Internet is dan ontzettend traag. Gister avond was het helemaal erg hij bleef maar vast lopen en dan ineens gaat het geluid door maar het beeld blijft dan hangen. En dat kwam steeds om de 10 seconden. Het is nu gewoon niet leuk meer om tv te kijken. Maar vind het wel apart dat ik wel gewoon elke maand netjes moet blijven betalen voor iets wat niet werkt en dat al meer dan een halfjaar


Het klinkt alsof het niet alleen de tv verbinding is die dan wegvalt dus. Zou je jouw forumprofiel volledig in kunnen vullen? Als je daarna een seintje geeft kan ik de verbinding vanaf deze kant ook nakijken.


Heb ik gedaan


Dank je voor de gegevens, daarmee heb ik de verbinding nagekeken en daar zag ik zo geen gekke dingen. Zou je de Experia Box stroomloos kunnen maken, en daarna het glasvezelkastje ook? Als je die na 2 minuten weer aanzet en de V10 daarna ook weer maken beide opnieuw verbinding met het netwerk. Ik ben benieuwd of je daarna een verschil merkt.


Nu ben ik er echt goed klaar mee.

Nu kan ik haast helemaal geen tv kijken omdat hij continu vast loopt. Ik heb alles al gedaan maar het werkt voor geen meter. Ik wil nu ook een vergoeding hebben want ik betaal elke maand netjes voor troep wat niet werk.


Ik snap dat je graag een oplossing wilt, dat wil ik ook. Daarvoor stelde ik je een aantal vragen in mijn vorige bericht (11 dagen geleden), maar die heb je nog niet beantwoord. Ik weet alleen wat jij mij vertelt, als je iets geprobeerd hebt weet ik dat alleen als jij het zegt. Zonder jouw hulp kunnen wij jou niet helpen.
De mogelijkheden van een vergoeding kan ik nu nog niets over zeggen, daar kan naar gekeken worden nadat het is opgelost.