Skip to main content

Ik heb sinds 1 maand kpn itv met de nieuwe (kleine) ontvanger. Heb een samsung q75ba55 tv. Tv rechtstreeks via utp kabel aangesloten op experia box 10a. Iedere avond loopt  kpn itv vast  of blijft het beeld hangen en moet ik alles opnieuw opstarten. Soms staan diverse zenders (w.o rtl zenders) op kinderslot terwijl ik kinderslot uitgezet heb. Heel irritant. Hiervoor had ik de grotere (oude) kpn ontvanger en dat gaf geen problemen toen. Het probleem moet in de software zitten. Graag een andere ontvanger of een goede oplosing. 

Hoi @Kpn itv loopt steeds vast. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld vastloopt. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je jouw tv-ontvanger al eens een“frisse start” gegeven?  


Na een frisse start blijven de problemen. Beeld blijft hangen, zenders gaan op kinderslot terwijl deze uit staat, de terugtoets werkt niet meer. Alleen door de utp kabel eruit te trekken werkt alles gewoon weer.  Bij de vorige tv ontvanger van kpn had ik dit probleem niet. Wil graag de ouxe tv ontvanger terug.


Wat jammer dat een frisse start het probleem niet heeft verholpen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de oude tv-ontvanger toe te sturen, wat ik wel kan proberen is jouw huidige ontvanger om te ruilen voor een nieuwe. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt achtergelaten?


Dank voor de snelle reactie, hopelijk dat een nieuwe ontvanger de oplossing biedt.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het probleem met jouw tv-ontvanger intern doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en nemen contact met jou op. Mocht er toch een nieuwe tv-ontvanger nodig zijn, dan helpen zij jou daarin verder. Laat je weten hoe het afloopt?


Probleem is na een herstart ontvanger en software  update opgelost. Bedankt voor de support. 


Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen. Graag gedaan!😊