Skip to main content

Wanneer gaat KPN stoppen met TV+ ????? Liefst gisteren!

Vandaag 50 minuten met KPN aan telefoon!!! Nul resultaat.

Die Android TV kastjes werken voor geen meter, naast alle bullshit reclame van films van zenders waar je geen abonnement op hebt (digitale vervuiling), gaat nu mijn JBL soundbar op orkaankracht na 1x drukken op geluid zodat de hele straat kan meegenieten naar wat ik kijk.

  • Omruilen ho maar
  • Omzetten naar oude tv kastjes ho maar
  • Opzeggen abonnement kan niet, boetes
  • 20 jaar lang KPN lid

Hoezo klant koning? 

Wil KPN nu dat ik op alle forums ga vermelden dat deze vernieuwing de slechtste is van de afgelopen 20 jaar? Met filmpjes erbij? Kan toch niet waar zijn.

Heb sinds 2 maanden Android TV settop box, soundbar staat na 1x op geluid drukken van KPN afstandsbediening op 40 (=maximaal). Omruilen van Android kastje naar oude versie kan niet. Volgens KPN 2e lijns ? mag KPN gewoon settopboxen leveren die niet goed werken. 

Lijkt wel toeslagaffaire belastingdienst

Opzeggen abonnement leidt tot boetes. Dan ben je meer dan 20 jaar klant en dan wordt je zo behandeld. Echt heeeel genant.

Heb je net een nieuwe TV met geluidsinstallatie van EUR 4.000 gekocht 😈

 


Heb sinds 2 maanden Android TV settop box, soundbar staat na 1x op geluid drukken van KPN afstandsbediening op 40 (=maximaal). Omruilen van Android kastje naar oude versie kan niet. Volgens KPN 2e lijns ? mag KPN gewoon settopboxen leveren die niet goed werken. 

Lijkt wel toeslagaffaire belastingdienst

Opzeggen abonnement leidt tot boetes. Dan ben je meer dan 20 jaar klant en dan wordt je zo behandeld. Echt heeeel genant.

Heb je net een nieuwe TV met geluidsinstallatie van EUR 4.000 gekocht 😈

 

Maak even een eigen topic aan, nu kaap je een oud topic en daar heeft niemand wat aan.


Hoi @dave62, welkom op ons forum, we hebben een nieuw topic voor je vraag gemaakt.
Had je ons kennisbankartikel hierover ook al gelezen?