Skip to main content

ik heb al 4 maanden kpn en 5 monteurs op bezoek gehad ,

modem vervangen maar de storing blijft aan houden.

heb de handdoek gegooid en wacht nog 8maanden ga ik naar wat

anders kijken.

dat lijkt mij de goedkoopste oplossing

 

ik heb al 4 maanden kpn en 5 monteurs op bezoek gehad ,

modem vervangen maar de storing blijft aan houden.

heb de handdoek gegooid en wacht nog 8maanden ga ik naar wat

anders kijken.

dat lijkt mij de goedkoopste oplossing

 

Gaat het over het modem (experiabox) dat telkens herstart of over de tv-ontvanger?

Wat is precies het probleem, wat is er tot nu toe gedaan? 

Of wil je alleen meedelen dat je bij KPN weggaat...dat kan natuurlijk ook..


Hoi @suikerspin!

Vervelend om te lezen dat je al zo'n lange tijd storing ervaart. Net als @Edwin_Merks ben ik benieuwd of je het nu over je modem hebt (Experia Box) of over de tv-ontvanger, aangezien je het zelf hebt over een tv modem. Als je de tv-ontvanger bedoelt, dan kan het kloppen, dit is namelijk een bekende storing. Je leest er meer over in het storingstopic over spontaan herstartende tv-ontvangers.


Hallo

bij mij gaat het over het modem want ook wifi is even weg

Ik had eerst het nieuwste modem van kpn . Was elke keer raak

het herstarten men heeft toen een v10a geplaatst en is een stuk

minder geworden. De laatste tijd is het zo dat ik zonder handelingen

de boel terug krijg d.w.z. scherm en geluid vallen weg en na een

klein momentje gaat alles weer werken lijkt wel een eigen reset.

Heb er me zakken al vol van , denk echt naar ziggo te gaan.

 


Hallo

bij mij gaat het over het modem want ook wifi is even weg

Ik had eerst het nieuwste modem van kpn . Was elke keer raak

het herstarten men heeft toen een v10a geplaatst en is een stuk

minder geworden. De laatste tijd is het zo dat ik zonder handelingen

de boel terug krijg d.w.z. scherm en geluid vallen weg en na een

klein momentje gaat alles weer werken lijkt wel een eigen reset.

Heb er me zakken al vol van , denk echt naar ziggo te gaan.

 

De eerste vraag die je gaat krijgen is of je alles al een keer hebt teruggezet naar fabrieksinstellingen. Vervolgens welke kleur het lampje op de V10a heeft. Hoe heb je alles aangesloten? Rechtstreeks op de V10a of werk je met switches, Devolo netwerkadapters o.i.d.? Als het ergens intern in je netwerk zit gaat overstappen je ook niet helpen. Dat zal eerst uitgesloten moeten worden. Daarna kan er door KPN ook gekeken worden of er een storing zit op de lijn die bij jou binnen komt

En wat betreft overstappen naar Ziggo... geloof me...het gras bij Ziggo is echt niet groener en ik kan het weten. Succes met lezen van de problemen aldaar. Ik snap je frustratie maar we kunnen je in ieder proberen te helpen om het probleem proberen op te lossen. 


Ja hoor ik heb hem een koude reset gegeven helemaal stroomloos en het lampje gaat groen branden ook geen netwerk kabels aan de V10a alleen de het tv-kastje zit aangesloten.De lijnen zijn getest .Men kan hier ook niet meer leveren dan 50mbit/s dus denk ik echt dat Ziggo mij meer en misschien storingen vrij kan leveren. Moet nog 7 maanden doorstaan om de test te gaan doen


Reageer