Skip to main content
Beantwoord

TV moet regelmatig verversen

• October 20, 2024
  • 35 reacties
  • 541 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

• Helper
  • December 10, 2024

Ik heb gisteren KPN gebeld en samen de box gereset met bijbehorende updates. In de nacht schijnt er een update van de router te zijn geweest. Ben benieuwd of het probleem nu is opgelost, de tijd zal het leren.

• Deelnemer
  • December 10, 2024

Hoe kun je die resetten??

hoop dat het bij u is opgelost

Forum|alt.badge.img+1

Haha er zit een verbetering in zeg je? Wat aangepast wordt is dat je de foutmelding langer in beeld krijgt. Nou dat is bij mij niet nodig want ik zie urenlang dezelfde foutmelding en heb dus alle tijd de foutcode af te lezen!!!

Ee is een monteur geweest en een Speedtest is voor je wifi. Dat staat los van de verbinding van de tv. Alles is gewoon ruk en KPN krijgt het niet opgelost en laat iedereen met deze foutcodes vallen!! 

• Helper
  • December 10, 2024

Via de gids en dan bovenaan via instellingen. Ik denk dat het ergens wel staat beschreven op de site.

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • December 11, 2024

Hoe kun je die resetten??

Voor een complete reset, waarna je alles weer opnieuw moet instellen (behalve je abonnementsnummer), zie:

Ik zou niet weten waarom dat zou helpen, maar het wordt vaak aangeraden. Als andere apparaten bij je thuis ook vaak haperend internet hebben, dan is een reset van alleen de TV+ Box hoe dan ook niet de oplossing. De nieuwe update van de TV+ Box zou uiterlijk morgen binnen moeten komen, ook zonder een reset.

Wat aangepast wordt is dat je de foutmelding langer in beeld krijgt.

Dat is niet zoals ik de uitleg van die update lees.

en een Speedtest is voor je wifi

Dat is niet waar.

• Helper
  • December 11, 2024

@Arjan van B Mijn TV+ Box heeft de update vorige week gehad en daarna deed het probleem zich nog steeds voor. Op aanraden van KPN hebben we afgelopen maandag de TV+ Box gereset en zal vanavond eens checken of het is opgelost.

Forum|alt.badge.img+1

De monteur is geweest, alles is aangepast, er zijn resets gedaan en alles zou naar behoren werken.

Nog steeds dagelijks valt het systeem weg en doet ie uit zichzelf een reset en krijg ik dezelfde foutmelding in beeld!! Los dit op!

• Helper
  • December 11, 2024

@NicolevandenBroek62 Dat zei KPN tegen mij ook, alles zou naar behoren werken en mocht dit niet zo zijn kunt u weer bellen, oftewel wij zijn proefkonijnen! Lost dit structureel op KPN !!!

• Nieuwkomer
  • February 6, 2025

Wij krijgen ook steeds melding van verversen.

Dan is kpn box minutenlang bezig.

Heel vaak gebeld met klantenservice maar verder dan standaard antwoorden krijg je niet.

Hebben een fritzbox.

Wifi verbinding is goed want als wij die melding krijgen

dan werken andere wifi apparaten gewoon zoals telefoon of laptop. Daar valt geen verbinding weg en bij informatie in het menu geeft ie aan heel goede wifi verbinding. Daar ligt het niet aan.

Als het zo doorgaat dan bij einde contract naar andere glasvezel aanbieder.

Zijn er wel klaar mee, dit werkt gewoon niet.

Kunnen wel zeggen bedraad aansluiten maar op aanraden van kpn monteur kpn+ genomen omdat deze kastjes via wifi werkt en beter moet zijn.

Niet dus!

• Helper
  • February 6, 2025

Wij krijgen ook steeds melding van verversen.

Dan is kpn box minutenlang bezig.

Heel vaak gebeld met klantenservice maar verder dan standaard antwoorden krijg je niet.

Hebben een fritzbox.

Wifi verbinding is goed want als wij die melding krijgen

dan werken andere wifi apparaten gewoon zoals telefoon of laptop. Daar valt geen verbinding weg en bij informatie in het menu geeft ie aan heel goede wifi verbinding. Daar ligt het niet aan.

Als het zo doorgaat dan bij einde contract naar andere glasvezel aanbieder.

Zijn er wel klaar mee, dit werkt gewoon niet.

Kunnen wel zeggen bedraad aansluiten maar op aanraden van kpn monteur kpn+ genomen omdat deze kastjes via wifi werkt en beter moet zijn.

Niet dus!

Ik heb geen glasvezel en sinds de update een maand geleden geen problemen meer.