Skip to main content

vanmorgen was er weer een update op mijn tv. Na de update heb ik geen geluid gekregen op mijn tv

vanmorgen was er weer een updat op mijn tv. Na de update heb ik geen geluid gekregen  op mijn tv maar wel het beeld


Hallo @verhuizen 

 

Update van de TV zelf of van de KPN TV-ontvanger?

Kan je misschien met de afstandsbediening van KPN of van de TV zelf het geluid harder zetten, misschien staat het op bijna 0?

Haal anders beide eens van de stroom af en sluit ze daarna weer aan, wellicht werkt het daarna weer.


Is dit op alle zenders of alleen op specifieke (stereo) zenders?


Hoi @verhuizen . Welkom op het forum.

Is het probleem ondertussen opgelost?


Ook ik heb sinds vanavond plots geen geluid meer bij de tv. Een satellietontvanger geeft wel geluid. Hdmi kabels omgedraaid helpt niet. Opnieuw opgestart ook niet. Software opnieuw geïnstalleerd werkt ook niet.


@jinpah Vervelend probleem.

Staan de geluidsinstellingen op de TV-ontvanger goed ingesteld, je kan daar kijken of een andere instelling nog wel geluid geeft.

Heb je de HDMI kabels helemaal verwisseld of alleen aan 1 kant?

Hen je nog een andere TV-ontvanger en/of TV waarmee je kan testen of het wel werkt met de andere TV-ontvanger of TV, dus TV-ontvangers even omwisselen of TV-ontvanger op de andere TV proberen.


Ook ik heb bij de laatste update van de 5202 het probleem gehad dat het geluid volledig weg was. Na het één keer op standby zetten van de TV ontvanger is het issue niet meer teruggekeerd.


@jinpahVervelend probleem.

Staan de geluidsinstellingen op de TV-ontvanger goed ingesteld, je kan daar kijken of een andere instelling nog wel geluid geeft.

Heb je de HDMI kabels helemaal verwisseld of alleen aan 1 kant?

Hen je nog een andere TV-ontvanger en/of TV waarmee je kan testen of het wel werkt met de andere TV-ontvanger of TV, dus TV-ontvangers even omwisselen of TV-ontvanger op de andere TV proberen.

Net zo plots als het weg was had ik vanochtend weer geluid, toch vreemd.

De HDMI had ik natuurlijk bij de apparaten verwisseld, de satellietontvanger deed het op de andere ingang van de tv ook probleemloos. Â