Skip to main content
Beantwoord

TV, na update heb ik geen geluid meer

• October 19, 2021
  • 8 reacties
  • 442 keer bekeken

vanmorgen was er weer een update op mijn tv. Na de update heb ik geen geluid gekregen op mijn tv

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @verhuizen 

Update van de TV zelf of van de KPN TV-ontvanger?

Kan je misschien met de afstandsbediening van KPN of van de TV zelf het geluid harder zetten, misschien staat het op bijna 0?

Haal anders beide eens van de stroom af en sluit ze daarna weer aan, wellicht werkt het daarna weer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 19, 2021

vanmorgen was er weer een updat op mijn tv. Na de update heb ik geen geluid gekregen  op mijn tv maar wel het beeld

• Antwoord
  • October 19, 2021

Hallo @verhuizen 

Update van de TV zelf of van de KPN TV-ontvanger?

Kan je misschien met de afstandsbediening van KPN of van de TV zelf het geluid harder zetten, misschien staat het op bijna 0?

Haal anders beide eens van de stroom af en sluit ze daarna weer aan, wellicht werkt het daarna weer.

wjb
Wijsgeer
  • October 19, 2021

Is dit op alle zenders of alleen op specifieke (stereo) zenders?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @verhuizen . Welkom op het forum.

Is het probleem ondertussen opgelost?

• Deelnemer
  • October 27, 2021

Ook ik heb sinds vanavond plots geen geluid meer bij de tv. Een satellietontvanger geeft wel geluid. Hdmi kabels omgedraaid helpt niet. Opnieuw opgestart ook niet. Software opnieuw geïnstalleerd werkt ook niet.

• October 28, 2021

@jinpah Vervelend probleem.

Staan de geluidsinstellingen op de TV-ontvanger goed ingesteld, je kan daar kijken of een andere instelling nog wel geluid geeft.

Heb je de HDMI kabels helemaal verwisseld of alleen aan 1 kant?

Hen je nog een andere TV-ontvanger en/of TV waarmee je kan testen of het wel werkt met de andere TV-ontvanger of TV, dus TV-ontvangers even omwisselen of TV-ontvanger op de andere TV proberen.

wjb
Wijsgeer
  • October 28, 2021

Ook ik heb bij de laatste update van de 5202 het probleem gehad dat het geluid volledig weg was. Na het één keer op standby zetten van de TV ontvanger is het issue niet meer teruggekeerd.

• Deelnemer
  • October 28, 2021

@jinpahVervelend probleem.

Staan de geluidsinstellingen op de TV-ontvanger goed ingesteld, je kan daar kijken of een andere instelling nog wel geluid geeft.

Heb je de HDMI kabels helemaal verwisseld of alleen aan 1 kant?

Hen je nog een andere TV-ontvanger en/of TV waarmee je kan testen of het wel werkt met de andere TV-ontvanger of TV, dus TV-ontvangers even omwisselen of TV-ontvanger op de andere TV proberen.

Net zo plots als het weg was had ik vanochtend weer geluid, toch vreemd.

De HDMI had ik natuurlijk bij de apparaten verwisseld, de satellietontvanger deed het op de andere ingang van de tv ook probleemloos. Â