Skip to main content

 

Goedenavond!

 

Graag wil ik mijn zitgedeelte inclusief tv en modem naar de andere kant van de woonkamer verplaatsen. Echter zijn al deze kabels veel te kort!

Ik ben zelf beslist niet technisch en ook heb ik helaas geen technische mensen in mijn omgeving!

Wat kan ik doen om dit te realiseren?

Groet Monique 

Ik zal voorstellen de kpn experiabox daar laten staan en een langere netwerk kabel gebruiken 

Voor de tv ontvanger 

Als ik zo de foto bekijk gebruik je als enige de tv ontvanger met netwerk aansluiting

Klopt dat?

Deze kun je dan gebruiken maar als je een beetje rond kijkt op internet of plaatselijke winkels zijn deze in alle lengtes en stukken goedkoper te krijgen 

Kpn heeft ze ook in verschillende lengtes 


Dit is even abacadabra voor mij.... ik heb echt geen idee? Het is een wirwar aan kabels en verbindingen :hushed:

 


Dit is even abacadabra voor mij.... ik heb echt geen idee? Het is een wirwar aan kabels en verbindingen :hushed:

 

De gele poorten zit alleen de tv ontvanger op?

Zo ja laat het kpn experiabox (modem) daar lekker staan en vervang je de netwerk kabel door een langere Deze bijvoorbeeld (ik neem aan dat 10 meter genoeg is) 


Oh wacht volgens mij lukt het al... ik had nog een lange kabel liggen met dat gele insteekfilters!

Ben al bezig:smiley:


Oh wacht volgens mij lukt het al... ik had nog een lange kabel liggen met dat gele insteekfilters!

Ben al bezig:smiley:

Ja die werkt ook vast bij de tv ontvanger gekregen toen 7,5 meter dacht ik 😀


Yes! Het is gelukt! Tóch minder ingewikkeld dan verwacht! Ging inderdaad enkel om die ene kabel.

Bedankt Peter:hugging:


Graag gedaan 👍


Yes! Het is gelukt! Tóch minder ingewikkeld dan verwacht! Ging inderdaad enkel om die ene kabel.

Bedankt Peter:hugging:

Ah super, goed bezig @Monnie85, heb je het (met een beetje hulp van @peter-keetfm) tóch even zelf voor elkaar gekregen! :muscle_tone2: :grinning:


Echt he? Nu de veel te lange, onhandig liggende kabel nog zien weg te werken :sweat_smile: maar dat moet te doen zijn! Hihi!


Echt he? Nu de veel te lange, onhandig liggende kabel nog zien weg te werken :sweat_smile: maar dat moet te doen zijn! Hihi!

Gewoon een paar van deze kopen, op de juiste lengte maken met een ijzerzaagje (of speciale tang) https://www.gamma.nl/assortiment/snoergoot-wit-15-x-10-mm-wit-2-meter/p/B583296

 

Met deze goten kan het vrij snel gepiept zijn 😁