Skip to main content

Mijn tv ontvanger werkt niet goed,de zender valt telkens uit. En krijg de tv niet aan gezet met de afstandbediening 

Even vertellen wat voor type SetTopBox je hebt. (waarschijnlijk HBM2260) en anders een nieuwe afstandbediening bestellen, kost niets en wordt opgestuurd per post. 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/kapot.htm

Hoewel je STB kan ook gewoon stuk zijn en om dan snel geholpen te worden kan jij het beste direct je forum profiel invullen (of volgens mij via MyKPN je producten koppelen aan je ID. Dat geeft mij een veiliger privacy gevoel dan een forumprofiel). 


Goedeavond,ik heb nu een nieuwe afstand  bediening aangevraagd.  Maar mijn tv ontvanger valt ook steeds uit. Kan ik hier ook een andere voor aanvragen. 

Met vriendelijke groeten 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @Iggy 1966, welkom op het forum! Fijn dat het gelukt is om een nieuwe afstandsbediening te krijgen. Je hebt inderdaad een HMB2260 zoals @CorL aangeeft. Dit type ruilen we niet om als hij niet daadwerkelijk kapot is. Valt het kastje helemaal uit of valt de zender weg? Dat klinkt meer alsof het kastje af en toe niet goed verbonden is met internet. Heb je hem bekabeld of draadloos (draadloze verbindingsset) aangesloten?


Goedemorgen,ik heb al met jullie gebelt en heb ook een nieuwe kabel gekregen. Helaas heeft het bellen mij bijna 18€ gekost. En dat vind ik toch wel diep triest,omdat bij jou collega de computer het niet goed deed!


Goedemorgen,ik heb al met jullie gebelt en heb ook een nieuwe kabel gekregen. Helaas heeft het bellen mij bijna 18€ gekost. En dat vind ik toch wel diep triest,omdat bij jou collega de computer het niet goed deed!

Hallo @Iggy 1966 , die telefoonkosten had je niet hoeven maken als je naar het juiste gratis nummer, 0800 0402, had gebeld.

 


Ik heb eerst naar een nummer gebeld daar kreeg ik een spraakcomputer waar ik terug naar de site werd verwezen. Daar kon ik geen wijs uit. Daarna heb ik een ander nummer gebeld wat blijkbaar inderdaad niet gratis was.


Ik heb je een privebericht gestuurd @Iggy 1966!