Skip to main content

Ik krijg t niet voor elkaar om deze te koppelen.

KPN geeft code 009 aan , maar die werkt niet.

ik moet de source knop 5 sec indrukken samen met de OK toets om in te kunnen voeren.

Weet iemand nog codes die werken ? of ligt het ergens anders aan ?

Hoi @Addie de Bruijn, welkom.

009 is inderdaad de code voor het merk Nikkei. Werkt deze niet, dan vermoed ik dat deze niet goed werkt op jouw type tv en kan ik je niet hier verder mee helpen helaas. Je hebt het wel vaker dan een keer geprobeerd?


Als je de ab met de Netflix knop hebt dan is dat de procedure.

Heb je de ab zonder Netflix knop dan is het een andere procedure (stop knop ingedrukt houden) en andere code: 486


bedankt voor jullie reacties .

Ik had inderdaad beide soort afst. bed. al geprobeerd en ook meerdere malen de procedure.

Vreemd is wel dat het een gloednieuwe NIKKEI tv is ...en toch werkt de code niet ..

enfin … als iemand nog een idee hoor ik het graag ...


Raar hoor, dat de code niet werkt.

Houd op de ab source en ok ingedrukt totdat het ledje 2 X knippert! Typ de code in. That's it.

 


Hoi Peter.

Mijn led gaat continue branden na 5 sec. 

Knipperen 2x doet hij niet...


Je hebt volkomen gelijk. (tja ik leg het ook dan weer voor de oude afst.bed. en dan weer voor de nieuwe uit….)


Goedemiddag 

heb voor mijn dochtertje ook een Nikkei tv gekocht voor op d’r slaapkamer. 
proberen de ab te koppelen en de codes werkte ook niet. 
heb er een gevonden naar lang proberen. 
501. Hoop dat ik er iemand meer kan helpen groet. 


geweldig kerel ..... bedankt voor die code heb alles geprobeerd en allerlei codes geprobeerd maar niks lukte ik probeerde jouw code en m'n maat heeft geen 3 ab's meer nodig ...…

super kerel en bedankt namens m'n maat marco


Bij mij moet het met code 009, maar dan doet hij niks,en met code 501 wel, alleen de tv aanzetten niet...... Heel vreemd. Heeft er iemand nog meer code's voor een nieuwe Nikkei tv....?


Ik krijg t niet voor elkaar om deze te koppelen.

KPN geeft code 009 aan , maar die werkt niet.

ik moet de source knop 5 sec indrukken samen met de OK toets om in te kunnen voeren.

Weet iemand nog codes die werken ? of ligt het ergens anders aan ?

Hoera het werkt dankjewel


Dankje wel het werkt


Zou willen dat hij het bij mij ook deed


Goedemorgen ik heb ook een nikkei tv de code 501 laat wel het lampje van me tv knipperen maar gaat niet uit of volume word niet geregeld. Wat kan ik hier aan doen? Alvast bedankt