Skip to main content

Sinds ik KPN + heb staat de ondertiteling vaak ineens bevroren op welke zender dan ook en loopt achter vaak ook bij niet liive uitzendingen. Had bij kpn i geen last ervan. KPN, die hier iets aan !!!!

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Sinds ik KPN + heb staat de ondertiteling vaak ineens bevroren op welke zender dan ook en loopt achter vaak ook bij niet liive uitzendingen. Had bij kpn i geen last ervan. KPN, die hier iets aan !!!!

Staan de nieuwste updates op Uw tv en decoder? Ik denk niet dat kpn iets kan doen aan de ondertiteling die teletekst aanbied.


Dank voor uw antwoord, maar bij het oude kpn abbonement deed de ondertiteling het wel goed. Moest dan wel 888 invoeren. Bij kpn + zet je een zender op ondertiteling zal dat het verschil maken ? Verder wil het beeld ook wel eens vastlopen . Nog een kinderziekte ? Hoor van u. 


Hi @Matthijs1957! Dit is inderdaad een bekend probleem en deze hebben we gemeld in onze bekende bevindingen

Zodra er een oplossing komt voor de problemen met de ondertiteling, dan zullen we het daar ook melden. 🙂

Vastlopend beeld is dan weer niet de bedoeling. Gebeurt dit op alle zenders? Hoe is je tv-ontvanger aangesloten op je modem? Ik hoor het graag!