Skip to main content

Ik heb sinds een maand of 3 KPN TV+, en ervaar verschillende problemen.

Het wegvallen van geluid en het niet op willen starten van de TV+ box wordt in dit forum al vaker gemeld, en is nog niet opgelost.

Wat ik als een groot probleem ervaar is echter dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden te traag loopt. Bij inschakelen gaat het 1 minuut goed, maar daarna loopt de ondertiteling al niet meer synchroon. Ik kan niet zonder, en zie graag een snelle oplossing voor dit probleem.

Ronald

Hoi @Ronald van Kesteren, welkom hier. 

Goed dat je het meldt, ik begrijp heel goed dat het heel vervelend is. 

Heb je de ontvanger al een reset gegeven? Maakt dat verschil? En hoe is de ontvanger aangesloten op het modem? Via de wifi of met een kabel rechtstreeks op het modem?


Hallo Bart,

Rechtstreeks op modem aangesloten.

Meerdere malen gereset, ook volledig (fabrieksinstellingen).

Ondertitelingsprobleem treedt overigens volgens mij alleen op bij live tv, niet bij terugkijken.

Ronald


Top, dan is dat allemaal goed. Helaas niet de oplossing. 😞 Ik zal de feedback meenemen naar de ontwikkelaars. 

Speelt het trouwens op alle zenders? Of zijn het specifieke?


Het zijn de commerciele zenders, sowieso rtl4, rtl5 en sbs6. Npo 1, 2 en 3 lijken vooralsnog wel synchroon te lopen.

Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden.

Ronald


Feedback hebben wij zeker meegenomen naar de ontwikkelaars. Wordt zeker naar gekeken. 


Feedback hebben wij zeker meegenomen naar de ontwikkelaars. Wordt zeker naar gekeken. 

Is er al een oplossing in zicht? Wij ervaren de slechte kwaliteit van de ondertiteling voor doven en slechthorenden als zeer vervelend. Als wij dit hadden geweten, waren we niet overgestapt naar glasvezel.

Ondertiteling loopt niet synchroon; valt weg of blijft lange tijd op dezelfde tekst stilstaan. Ronduit waardeloos.

Beschouw dit als een noodoproep!


@Hapqm : Het is in onderzoek

Zie deze pagina: 

 

Mijn advies is om je op die pagina te abonneren.  Zodat je op de hoogte blijft van de updates.Â