Skip to main content

Mijn tv ontvanger blijft steeds uitvallen,

ik blijf aan uit zetten en al vaak nieuwe software geladenĀ 

aub help

Welk merk ontvanger heeft u? Misschien nog een Motorola?Ā 


Een Arcadian 2260

Ā 


Hallo @hamblim, als de ontvanger uitvalt is het niet fijn kijken natuurlijk. Kan je vertellen wat er precies gebeurt, valt de ontvanger uit, krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? En hoe is de ontvanger verbonden met de Experia Box, is dat met een netwerkkabel of een draadloze verbindingsset? Zoals je merkt hebben we nog niet voldoende informatie om de vervolgstappen te kunnen bepalen, met jouw antwoorden kunnen we dat hopelijk wel. Ik hoor het graag van je.


Verbonden met kabel

valt uit en gaat keer op keer update doen heb al nieuwste modem

heb ook steeds software vernieuwdĀ 


Maar wat valt er dan precies uit? Bedoel je dat de ontvanger zichzelf herstart en een update probeert te doen, of iets anders? Ik weet alleen wat jij mij vertelt, om je te kunnen helpen heb ik zoveel mogelijk concrete informatie nodig.


Ontvanger gaat idd steeds herstarten en wil update doen

maar hij heeft nieuwste softwareĀ 

het lijkt of hij het niet vasthoudt of ergens in bluft hangen


Dan lijkt het me als volgende stap toch verstandig om de ontvanger nogmaals helemaal opnieuw in te stellen (stap 2). Als ik de tv-ontvanger controleer kom ik daarbij geen gekke dingen tegen, daarom is die iets wat we toch (nog eens) moeten proberen.


Kan ik er niet zelf een kopen bij jullie?

want je ziet ze ook op marktplaats staan


Nee je krijgt ze in bruikleen.Ā  Kopen op marktplaats kan natuurlijk maar ze gaan alleen nooit werken. Ze moeten geregistreerd worden op jouw adres. Heb je de ontvanger al terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Ja maar nog steeds blijft het raar doen helaas


Ik hoor ook dat je ze kan kopen dan zou ik er eentje willen voor mijn 4K tv en ben ik van De ellende af


Het is niet mogelijk om de tv-ontvangers te kopen @hamblim, zoals Joep al noemde krijg je ze van ons in bruikleen. Als een abonnement wordt gestopt moeten de ontvangers naar ons worden teruggestuurd. 4K ontvangers zijn alleen mogelijk als het 4K pakket actief is, daar had je eerder ook over gebeld en daar was dat ook uitgelegd zag ik.

Als we zien dat je huidige ontvanger defect is krijg je hetzelfde, of een vergelijkbaar, model voor terug. Op dit moment is nog niet duidelijk wat er met de ontvanger is, zou je een filmpje kunnen maken van wat er precies gebeurt als de ontvanger uitvalt?