Skip to main content

Zo'n 3 weken geleden hebben wij een 'extra tv ontvanger besteld ivm een extra tv aansluiting in huis. Van de week gebeld met KPN met de vraag waar die bleef aangezien er wel een monteur aan mijn deur stond maar die kwam om ons WiFi van koper over te zetten naar Glasvezel. (Terwijl wij  al 12 jaar een glasvezel pakket hebben, dus heel raar dit) die monteur wist niks van een TV ontvanger af en kwam puur voor de WiFi. Dus gebeld, en kpn gaf aan dat er iets mis was gegaan en ik savonds terug moest bellen omdat hij geen wijzigingen kon doorvoeren omdat de monteur was geweest. WTF is dit joh?! Zo moeilijk kan het niet zijn. Goed savonds weer gebeld en die jongen kon mij niet helpen. Hij zou over 2 dagen pas een nieuwe tv ontvanger in het systeem kunnen zetten. Wat zijn jullie voor bedrijf joh? Ik kreeg daarna namelijk een mail dat de TV ontvanger geannuleerd is en deze opgestuurd kan worden. Als dit niet heel snel word opgelost zijn jullie weer een klant kwijt. Jullie bedrijf word echt slechter en slechter met de dag. 

Hoi @Akker4, dat is erg lang om op een nieuwe ontvanger te moeten wachten! Dat er toen 's middags niets gewijzigd kon worden heeft vermoedelijk met de monteur te maken inderdaad. Er kan 1 wijziging per keer ingevoerd zijn, als er een openstaande wijziging is kan er geen nieuwe wijziging gedaan worden. De wijziging naar aanleiding waarvan de monteur er was, was op dat moment nog niet afgerond en daardoor kon er nog geen nieuwe wijziging gedaan worden.

Met de gegevens in je profiel ben ik voor je gaan kijken. Zo te zien was er een wijziging op 27 juli gedaan om de tv ontvanger toe te voegen en werd die op 18-8 weer verwijderd. Daar kreeg je een mailtje over begrijp ik uit je bericht. Ik zie ook dat je vandaag, 2 uur geleden, telefonisch contact hebt gehad met een collega over en tv-ontvanger. Bij de notitie van dat gesprek staat niet wat de uitkomst van het gesprek was, is daarbij iets in gang gezet?


Hoi Jasper,

 

Ja we kregen post binnen om de TV ontvanger op te sturen, er gaat echt iets fout bij jullie want we hebben 2x gebeld voor een nieuwe. Vandaag inderdaad weer gebeld vanwege de post die we kregen. En als het goed is is de nieuwe ontvanger nu besteld. Indien ik hier morgen voor 3 uur nog geen bericht van heb ontvangen ben ik er klaar mee en stoppen we ermee. 


Ik kan me voorstellen dat je na zo lang wachten duidelijkheid wilt over die ontvanger! Voor mij is er niet meer informatie over te zien, dus ik weet helaas ook niet precies wat de status nu is. Ik hoop dat je daar snel een bericht over krijgt!