Skip to main content

Ik heb een tv ontvanger en zie wel de zendermenu  waar hij op staat maar geen beeld.. Ontvanger van het stroom gehaald 10 minuten. Toen weer aangezet en geen beeld.dus denk dat hij stuk is.

 

Beste @William.h 

Dat is erg vervelend dat ie TV ontvanger niet goed werkt, zou je eens een harde reset willen doen:

Zou je willen laten weten of dit het probleem heeft opgelost?


Dit heeft helaas geen resultaat gehad. probleem blijft 


Dat is niet fijn @William.h dat de TV ontvanger het niet doet, welke TV ontvanger heb je?


 


Hoi @William.h . Welkom op het forum.

Hoe is die tuner aangesloten? Zit er misschien een switch of een dvs tussen? Mocht hij met een kabel, rechtstreeks op de experiabox zijn aangesloten: Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?


Aangevuld met extra informatie.

 

 

 


Dank voor de info, @William.h . Ik stuur een nieuwe.

Als het goed is heb jij een SMS gehad met logistieke info.

Zo niet, laat het weten.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik heb de nieuwe ontvangen en werkt prima. Had alleen de afstand bediening mee terug gestuurd. Maar gebruik nu die van de slaapkamer dat gaat ook. Mocht u in de gelegenheid zijn deze terug re sturen dan graag. Anders ref ik me zo ook wel.

Bedank voor al je moeite

Vriendelijke groet 

William Hulzink


Beste @William.h 

Tegenwoordig is het mogelijk om zelf (gratis) een nieuwe afstandsbediening te bestellen via de website. Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID. Zorg dat je in MijnKPN je Internet en TV abonnement hebt gekoppeld aan jouw KPN ID. Als dit niet het geval is krijg je een foutboodschap te zien en lukt de aanvraag niet.

Laat je het even weten of het gelukt is?


Ja het is gelukt.

Dank je wel 

 

Vriendelijke groeten

William Hulzink


Top!