Skip to main content

hallo. We hebben totaal 5 tv ontvangers in huis waarvan er 2 heel traag of niet reageren. Erg vervelend vooral omdat het lang duurt voordat hij reageert.  Resetten al gedaan op alle.mogelijke manieren maar niets helpt. Wat kan,ik nog doen?

Over welk type ontvanger hebben we het?


Vip 2952


Alles bekabeld


Vip 2952

Allemaal exact dezelfde?


U gebruikt een switch, welk merk en type?


En geen switch er tussen?


Die Arris dingen willen, na maanden, nog wel eens traag worden. Ik heb er ook een. (overigens heeft mijn moeder dat met de Arcadyan ook)

Oplossing: zet de betr. ontvanger(s) minimaal 1 minuut (langer mag ook) uit met de schakelaar op de achterkant. Opstarten duurt 1 minuut 45 seconden. Daarna doen ze het weer vlot (de mijne i.i.g. wel). Vaak voor maanden...


2 hetzelfde en geen switch


al gedaan peter g. Geen verbetering 

 


2 hetzelfde en geen switch

5 tv ontvangers in huis en geen switch, hoe heeft u ze dan aangesloten? Want de Experiabox heeft maar 4 poorten. Daar kunnen dus ook maar maximaal 4 ontvangers aan.


Ik heb een draadloze verbindingsset voor 2 tv's,  nu heb ik een 3de tv kastje ontvangen maar geen draadloze adaptor. Hoe kan ik die bestellen?


https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/?pageCount=1&pos=0


Nancyendiana kan qua kosten beter 1 losse DVS adapter kopen, @Joep1965 . Zeker als er al een 1200 aanwezig is. (bij 200 idd hele zooi vervangen)

1 adapter DVS 1200

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437804/draadloze-verbindingsadapter-1200-1-adapter/?pos=0


Hoi @jeroen de jong 1971

2 ontvangers dus die langzaam reageren. Beide met kabel aangesloten en al gereset. Toch blijft het probleem. Mag ik eens meekijken? Zou je mij daarvoor de laatste drie cijfers van het serienummer onderop de ontvangers kunnen geven? En zou je daarnaast jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Dan hoor ik graag weer als je dat gedaan hebt. Dan ga ik de verbinding tot de ontvangers eens doormeten. 


Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het opgelost is.