Skip to main content

Ik wil mijn tv ontvanger graag omruilen voor een nieuwe met infra rood, zodat ik de ontvanger achter de tv op de muur kan plaatsen op de slaapkamer 

bellen heeft geen zin met al een week hele lange wachttijden. 
hoe regel ik dit nu snel ?

Bluetooth bedoelt u.

KPN ruilt geen apparatuur om die niet defect is. U krijgt in principe dus ook zomaar geen nieuw kastje.

Wel kunt u kiezen om het 4K abonnement te nemen. Kost € 2,50 per maand, gedurende minimaal 6 maanden. Dan krijgt u het kastje met Bluetooth. Maar u moet eerst wel een Hussel abonnement hebben indien u dat nog niet heeft.


Beste @Alexandervdhorst 

Mocht je een 1 van deze TV ontvanger hebben van de type:

  • Arcadyan HMB2260 
  • Arris 2952 v2

Dan wordt een van deze 2 ontvangers niet omgeruild, als iedere klant dit zou willen dan zit KPN met ontvangers waar ze niks meer mee kunnen. Ten eerste is het ook niet goed voor het milieu, en daar doet KPN ook aan.

Mocht je toevallig een Motorola 1853 bezitten, (en werkend) dan mag je via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.


Mocht je toevallig een Motorola 1853 bezitten, (en werkend) dan mag je via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger: Apparatuur omruilen. Dit kun je doen als je op je eigen thuisnetwerk zit, anders werkt deze tool niet.

Maar de kans is klein dat je dan een 4K ontvanger met Bluetooth krijgt.


Ik wil mijn tv ontvanger graag omruilen voor een nieuwe met infra rood, zodat ik de ontvanger achter de tv op de muur kan plaatsen op de slaapkamer 

bellen heeft geen zin met al een week hele lange wachttijden. 
hoe regel ik dit nu snel ?

 

@Alexandervdhorst 

Wil je het snel geregeld hebben en vind je het niet erg om over te stappen naar KPN Hussel met het 4K-pakket?   

Dan kun je dit zelf regelen via Mijn KPN. Als je kiest voor het aanvullende 4K-pakket, dan krijg je automatisch de nieuwste ontvanger met Bluetooth thuisgestuurd. 

 


Maar de kans is klein dat je dan een 4K ontvanger met Bluetooth krijgt.

Uitgesloten zelfs. Je krijgt momenteel gewoon een HD ontvanger voor een HD ontvanger als je deze defect meld of omruilt (qua motorola). Het 4K abonnement is de enige oplossing om een 4K ontvanger te krijgen. 


Of nieuwe klant zijn. Dan krijg je hem ook meteen.


Ik wil mijn tv ontvanger graag omruilen voor een nieuwe met infra rood, zodat ik de ontvanger achter de tv op de muur kan plaatsen op de slaapkamer 

bellen heeft geen zin met al een week hele lange wachttijden. 
hoe regel ik dit nu snel ?

 

@Alexandervdhorst

Wil je het snel geregeld hebben en vind je het niet erg om over te stappen naar KPN Hussel met het 4K-pakket?   

Dan kun je dit zelf regelen via Mijn KPN. Als je kiest voor het aanvullende 4K-pakket, dan krijg je automatisch de nieuwste ontvanger met Bluetooth thuisgestuurd. 

 

@Alexandervdhorst 

Heb je het inmiddels geregeld via Mijn KPN? 


Nee dat abbonement is me te duur


Nee dat abbonement is me te duur

Dan is het helaas voor nu niet mogelijk. Wie weet in de toekomst 😉


Ik wil mijn tv ontvanger graag omruilen voor een nieuwe met infra rood, zodat ik de ontvanger achter de tv op de muur kan plaatsen op de slaapkamer 

bellen heeft geen zin met al een week hele lange wachttijden. 
hoe regel ik dit nu snel ?

Nee dat abbonement is me te duur

@Alexandervdhorst 

Het 4K-abonnement kost maar 2,50 per maand. Als je dan jouw ontvanger netjes kunt plaatsen, dan is dat toch een mooie deal? Heb je ook meteen een paar 4K-zenders…. 

 


Ja maar blijkbaar kan dat niet worden  toegevoegd aan  mijn oude itv abbo, anders zou ik dan doen


Klopt, hiervoor is een overstap nodig naar Hussel. Je kan wel altijd kijken of dit misschien voordeliger is, want is bij sommigen wel het geval. Je kan altijd via kpn.com is vergelijken of het goedkoper uitpakt, zonder de actiekorting. 
 


Ik heb net kontakt gehad met kpn helpdesk. Blijkbaar kan ik met mijn tv ontvangers gewoon naar een kpn winkel gaan en ze omruilen 

morgen ff proberen!!


Ik heb net kontakt gehad met kpn helpdesk. Blijkbaar kan ik met mijn tv ontvangers gewoon naar een kpn winkel gaan en ze omruilen 

morgen ff proberen!!

Kan je inderdaad proberen, maar winkels hebben zelden tot niet voorraad en vaak is het dan de vraag of je de 5202 daadwerkelijk krijgt. De ontvanger is ook niet defect dus het zal dan wel gek zijn als ze gaan wisselen.


Goedemiddag @Alexandervdhorst en welkom hier op het forum :)

Ik zie dat de community je vraag al heeft beantwoord en ik kan daar eigenlijk niks meer aan toevoegen. Hopelijk weet je hiermee waar je aan toe bent en wat de mogelijkheden zijn. Of het in de winkel gaat lukken, betwijfel ik eerlijk gezegd en het is ook vreemd dat het op deze manier is gecommuniceerd. Mocht het in de winkel niet lukken dan wil ik je daarvoor alvast excuses voor aanbieden!


Ik heb net kontakt gehad met kpn helpdesk. Blijkbaar kan ik met mijn tv ontvangers gewoon naar een kpn winkel gaan en ze omruilen 

morgen ff proberen!!

@Alexandervdhorst ik snap niet dat een KPN medewerker dit heeft gezegd, ze hebben geen TV ontvangers in de winkel. Verder als ze ze wel hebben, dan gaan ze ook kijken wat voor abonnement je hebt. Maar dan zul je geen 4K ontvangers krijgen.


Reageer