Skip to main content

Geachte heer, mevrouw

 

Ik wil mijn tv voor ongeveer twee maanden uitzetten. Op dit moment is hij al uitgeschakeld, maar ik denk over twee maanden weer tv te willen . Het is dus een tijdelijke afsluiting.

Moet ik dan dat kleine boxje als nog terug sturen, of kan ik het voor twee maanden het kastje houden en in december weer aansluiten .

 

met vriendelijke groet,

 

Björn de Bakker

Hallo @Bjorn190 ,

Je moet de ontvanger terugsturen naar KPN. Maar je kunt wachten tot je een retourdoos van KPN hebt ontvangen. 

Zodra je weer TV gaat afnemen bij KPN, dan krijg je een nieuwe ontvanger opgestuurd. 

Geen zin om te wachten op de retourdoos? : 

Je kunt de ontvanger ook terugsturen in een eigen doos naar:  

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn

Stop een briefje met je adres gegevens in de doos en bewaar het verzendbewijs goed wat je krijgt bij het Post-NL-afleverpunt.   


@Bjorn190, dank je wel voor jouw bericht. Als je er voor kiest om interactieve tv uit het abonnement haalt, dan is het inderdaad, zoals @Noordzee aangeeft, nodig om de tv-ontvanger terug te sturen. Als je interactieve tv later weer inschakelt, dan krijg je een nieuwe tv-ontvanger. Dit is een automatisch proces, waar we niet omheen kunnen werken. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer