Skip to main content
Vraag

TV ONTVANGER

  • December 30, 2020
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

goede morgen

na 2maal contact te hebben gehad telefonisch, over het toezenden van nog een tv ontvanger Arris VP 5202, en de toezegging in beide gesprekken dat zouden worden opgestuurd, mocht ik tot op heden nog niks horen of ontvangen.

ik vind dit schandalig in de gesprekken had ik al gevoel niet serieus genomen te worden, me tijden in de wacht houden , en dan ja, ik zie het we zullen het alsnog opsturen.

graag personeel neer zetten wat niet een lijst af werkt met voor gekauwde antwoorden, zo ga je niet met klanten om.

graag per omgaande graag de beloofde ontvanger opsturen.

Met groet

W.A

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • December 30, 2020

@Willem Akker welkom op het forum.

Op dit forum helpen klanten van KPN elkaar.

Een moderator kijkt mee en antwoord ook, duurt meestal een paar dagen i.v.m. drukte.

 

Klantenservice is helaas overal hetzelfde.

Maar ik heb met KPN geen slechte ervaringen.

Ik ga er wel van uit dat je KPN (het gratis nummer) 0800-0402 gedraaid had. 

 

Wacht even op een moderator, vul alvast je gegevens in je account in.

Alleen zij kunnen jouw gegevens zien en ze kunnen je dan sneller helpen.

 

Je kan ook chatten.

Zie hier.

Kies televisie

Scrol na beneden en kies “ik wil contact”

Scrol (ver) na beneden en kies de middelste.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 30, 2020

goede middag

bedankt voor u antwoord

dit nummer heb ik gebeld , maar kijken of het ook zolang duurt als mijn rekening niet betaal


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • January 6, 2021

Hi @Willem Akker. Is het ondertussen gelukt met de klantenservice of kan ik je er verder mee helpen? Ik hoor graag van je.