Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger

  • January 4, 2021
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Hallo, ik had problemen met mijn tv-ontvanger en een nieuwe besteld. Inmiddels ontvangen. Maar waarom krijg ik niet gelijk het nieuwste model? Heb nu de HMB2260 en de productie datum is zelfs nog ouder dan de vorige. Als nieuwe klanten de 4K "gratis" ontvangen, waarom dan niet de bestaande klanten, als er een defect is, ook het nieuwste model zenden?

Beste antwoord door Nick83

Waarom zou KPN een nieuwe toesturen als er nog een hele reeks iets oudere ontvangers op de plank liggen die ook gewoon goed zijn? Weggooien is toch ook zonde? En enorm slecht voor het milieu.

Nieuwe klanten krijgen nieuwe apparatuur omdat da zo hoort bij nieuwe klanten. Het is bij wijzee van spreken onderdeel van het welkomstgeschenk wat nieuwe klanten krijgen, net als de korting, bedoelt om ze te lokken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 4, 2021

Met die ontvanger is helemaal niets mis behalve dan dat er nu bij veel ontvangers een storing is. En iedereen een nieuwe geven lost miljoenen. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Waarom zou KPN een nieuwe toesturen als er nog een hele reeks iets oudere ontvangers op de plank liggen die ook gewoon goed zijn? Weggooien is toch ook zonde? En enorm slecht voor het milieu.

Nieuwe klanten krijgen nieuwe apparatuur omdat da zo hoort bij nieuwe klanten. Het is bij wijzee van spreken onderdeel van het welkomstgeschenk wat nieuwe klanten krijgen, net als de korting, bedoelt om ze te lokken.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 4, 2021

Mijn ontvanger was defect. Lijkt mij logisch dat je bij een defecte ontvanger, wel de nieuwste stuurt. Dat gaat in de toekomst toch gebeuren.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 4, 2021

Mijn ontvanger was defect. Lijkt mij logisch dat je bij een defecte ontvanger, wel de nieuwste stuurt. Dat gaat in de toekomst toch gebeuren.

Maar nu nog niet.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 4, 2021

Als u echt de nieuwste ontvanger wilt, dan kunt u uw abonnement aanpassen naar het Hussel abonnement, hetzelfde abonnement dus wat ook nieuwe klanten afsluiten. En dan de 4K optie er bij te kiezen voor 6 maanden. Voor 15 euro heeft u dan de nieuwste ontvanger in huis.