Skip to main content

TV ontvanger

  • January 11, 2021
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Tv ontvanger en opnemen moet regelmatig worden gereset, zeer vervelend de afstandsbediening communiceert ook niet goed met de ontvanger. Graag willen we hem vervangen door een ander

 

Groet Kees Terhorst

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 18, 2021

Goedenavond @Kees Terhorst en welkom hier op het KPN Forum :)

 

Dat is inderdaad zeer vervelend dus goed dat je hier melding van maakt! Je geeft aan dat je de ontvanger regelmatig reset; wat versta je hier precies onder, welke handelingen verricht je dan? Wat ik je sowieso alvast wil adviseren, is om de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te geven. Hoe je dat doet, lees je hier (bij stap 2). Wil je me laten weten of het probleem hiermee is verholpen? Mocht je nog een echt oude tv ontvanger in gebruik hebben (zoals de Motorola vip 1853) dan kun je hier zelf een omruilafspraak voor inplannen. 


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 26, 2021

Hoi @Kees Terhorst , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd of het probleem inmiddels is verholpen!