Skip to main content

10 dagen geleden nieuw Tv kastje aangevraagd.Ben namelijk doof en heb een kastje gekregen zodat ik direkt ben aangesloten op de Tv  het tv kastje is zo oud  dat ik het niet kan aansluiten  .twee maal gebeld maar ik krijg geen update en blijft het erg stil Waarom duurt het zo lang Naar mijn weten heb ik geen schuld bij jullie ,dus waarom kan dat kastje. Niet gestuurt worden Graag hoor ik van u

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @geurtz. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet lukt om de tv-ontvanger aan te sluiten. Zou je mij willen uitleggen waarom dit niet lukt? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!


Hoi @geurtz. Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet lukt om de tv-ontvanger aan te sluiten. Zou je mij willen uitleggen waarom dit niet lukt? Kun je ook je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik hoor graag van je!

@geurtz Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg het probleem hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!