Skip to main content

Wie kan er een omgeruilde tv ontvanger deactiveren? 
heb in de Xl winkel een gebruikte ontvanger gekregen naar kan hem niet overzetten naar mijn eigen abonnee nr. 
nu20000004409587 (niet van  mij)

Sernr: M91948p3D070

2x aan de lijn gehangen en medewerkers weten het niet

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Hoi @Adstegem112. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zal proberen om het abonnementsnummer te verwijderen uit jouw tv-ontvanger. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel? Dan ga ik een poging doen om het te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash, inmiddels is het opgelost.

 

Graag leg ik wat anders voor!

Ik zou het erg prettig vinden als in het opname menu naast serie opname ook een knop komt met stoppen Serie opnamen!!!! 

Veel series worden in herhaald. nu moet ik de gids in en elke aflevering uitzetten voor opname, is echt niet te doen. daarom verwijder ik ze steeds in het opname menu, daar kan je serie opname in zijn geheel verwijderen maar dat is niet wat ik wens.

 

Hoop dat dit snel geprogrammeerd kan worden.


Ik zou het erg prettig vinden als in het opname menu naast serie opname ook een knop komt met stoppen Serie opnamen!!!! 

Veel series worden in herhaald. nu moet ik de gids in en elke aflevering uitzetten voor opname, is echt niet te doen. daarom verwijder ik ze steeds in het opname menu, daar kan je serie opname in zijn geheel verwijderen maar dat is niet wat ik wens.

Ik zal dit idee intern doorzetten als verbetervoorstel. Hopelijk wordt deze optie in de toekomst toegevoegd. Bedankt hiervoor!