Skip to main content
Beantwoord

TV Ontvanger activeren werkt niet, foutmelding 27.

  • December 21, 2020
  • 3 reacties
  • 384 keer bekeken

Hallo allemaal,

 

Vandaag probeerde ik mijn recent aangesloten Glasvezel abonnement te installeren. Alles werkt naar behoren, behalve de TV-ontvanger. Na het invoeren van abonnementsgegevens geeft hij telkens foutmelding 27.

Alles geprobeerd resetten: glasvezel zwarte kastje, modem zelf, tv ontvanger, niks werkt.

Ik heb de Arris VIP5202

Onderstaande instructie uitgevoerd, echter krijg ik geen menu in beeld. 
 

Iemand die mij kan helpen?

 

Ik hoor het graag!

 

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

@iPlaithy  en @CCA Riekwel : welkom op het forum.

Is het probleem nog steeds actueel? Of hebben jullie ondertussen een oplossing gevonden?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Nieuwkomer
  • December 23, 2020

Ik heb exact hetzelfde probleem met het activeren van de tv-ontvanger. Benieuwd naar het antwoord van KPN. Zojuist heeft de klantenservice me, na me 15 minuten in de wacht te zetten, zomaar opgehangen. 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 29, 2020

@iPlaithy  en @CCA Riekwel : welkom op het forum.

Is het probleem nog steeds actueel? Of hebben jullie ondertussen een oplossing gevonden?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2020

@iPlaithy  en @CCA Riekwel : welkom op het forum.

Is het probleem nog steeds actueel? Of hebben jullie ondertussen een oplossing gevonden?

Uiteindelijk bleek dat KPB in de eerste instantie het verkeerde abonnementsnummer had gemaild, dan duurt activeren natuurlijk wel heel erg lang. Uiteindelijk is het gelukt, dank! :-)