Skip to main content
Beantwoord

tv ontvanger adapter kapot

  • January 13, 2020
  • 3 reacties
  • 72 keer bekeken

Beste heer/mevrouw (KPN),

Onze stroomadapter van de tv ontvanger (Arris) is kapot.

Zou er een nieuwe (12V DC) toegestuurd kunnen worden? 

Alvast bedankt!

Mvg Stefan 

 

Beste antwoord door Lisa

@StefanvdLinden Welkom op ons Forum! Vervelend dat de adapter stuk is. Dat wordt een avondje ganzenbord… of natuurlijk gewoon tv kijken via de ITV-app :wink: . Waarschijnlijk heb je ondertussen al een mail en sms ontvangen over de verzending. Er is een nieuwe adapter naar je onderweg. Ik hoop dat hij morgen in je brievenbus ligt. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. Fijne avond! :blush:  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 13, 2020

Welkom @StefanvdLinden 

 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen ,dan kan een moderator straks gelijk voor je aan de slag.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2020

Beste Tycha,

Ik heb zojuist het profiel ingevuld.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • January 13, 2020

@StefanvdLinden Welkom op ons Forum! Vervelend dat de adapter stuk is. Dat wordt een avondje ganzenbord… of natuurlijk gewoon tv kijken via de ITV-app :wink: . Waarschijnlijk heb je ondertussen al een mail en sms ontvangen over de verzending. Er is een nieuwe adapter naar je onderweg. Ik hoop dat hij morgen in je brievenbus ligt. Als ik nog iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden. Fijne avond! :blush: