Skip to main content

Beste,

We zijn sinds 8 januari overgestapt van telfort naar kpn (via budget alles in 1). We hadden al tv ontvangers maar hebben nieuwe gekregen. Ik wilde even proberen of ik met het nieuwe nummer kon inloggen op het oude kastje en dat kon, ik deed dit alleen omdat ik benieuwd was. Toen wilde ik het nieuwe kastje in gebruik nemen maar dit werkt nu niet omdat het maximale aantal tv-ontvangers in gebruik is. Ik wil graag weten hoe ik de oude tv-ontvanger kan uitloggen/afmelden en de nieuwe aanmelden. Ik heb geprobeerd mij aan te melden bij mijn kpn maar ik kan geen klant nummer van kpn vinden aangezien we via budget alles in 1 komen.

Mvg. Florentina Boekelaar

Ik wil dus de oude motorola vervanger verwijderen en bij de nieuwe arris inloggen


Hallo @Florentina , als je nu klant van KPN bent even bellen met 0800 0402 en vragen of ze de oude ontvanger afmelden zodat je de nieuwe ontvanger weer aan kunt melden,

 


Hallo @Florentina, welkom bij ons op het forum. Is het inmiddels gelukt via de klantenservice, of niet? Ik vraag me ook af of zij hierin een mogelijkheid hebben, je hebt het over Budget alles-in-1, als je het abonnement via Budget hebt afgesloten is het voor ons niet zichtbaar. Zij gebruiken ons netwerk en apparatuur, maar zij hebben een eigen klantenservice voor die abonnementen.