Skip to main content

Nadat de tv ontvangst haperde heb ik de Arcaduan tv-ontvanger gereset, software verwijderd  en naar fabrieksinstellingen teruggezet

Na opnieuw starten blijft hij hangen op: Opstarten 20%, software downloaden.

Ik heb alles geprobeerd: modem resetten, aan/uit. Als enige de tv ontvanger direct aan het modem gehangen, niets helpt.

Achterop het modem knipperen de groene lampjes bij de netwerkaansluiting naar de tv ontvanger.

Er gebeurt echter helemaal niets.

HELP!!

Nog even als aanvulling:

 

internet en WiFi werken prima.

Het probleem lijkt zuiver in de tv-ontvanger te zitten.

 


Welkom bij ons op het forum @PaulProvoost, komt die ontvanger nog steeds niet verder dan 20%? Hoeveel tv-ontvangers heb je van ons, speelt dit op meerdere ontvangers? Als er meer zijn ben ik ook benieuwd of het meegaat als je de ontvanger van plek ruilt, of dat het op die plek blijft. En hoe is deze ontvanger verbonden met het modem, is dat met een directe netwerkkabel of zit er ook een draadloze verbindingsset tussen? 


@PaulProvoost : hier exact hetzelfde probleem. Blijkt een storing bij KPN te zijn. Heb je al via https://www.kpn.com/service/storingen.htmop je postcode en huisnummer gezocht om te zien of KPN bij jullie ook storing heeft?


Uiteindelijk heeft de helpdesk/klantenservice besloten een nieuwe ontvanger op te sturen.

 

Zij hebben de verbinding met mijn modem doorgemeten, en dat was in orde.


Met de nieuwe tv ontvanger is het probleem opgelost. 

 

Met dank aan de klantenservice van KPN!!


Dat is goed nieuws @PaulProvoost, dat is via die weg snel gegaan. Veel kijkplezier weer!

Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.