Skip to main content

Sinds de uitgerolde updates komt het bijna elke dag voor dat de TV ontvanger Arris 2952v2 uit zich zelf opstart.

Blauw beeld met tekst Welkom terug bij Interactive TV opstarten 70%

Wordt tijd dat er wat door KPN aan gedaan wordt.

Wat mij ook opvalt is dat het netwerk sinds een maand dikwijls overschakelt naar het gast netwerk sinds enige tijd terwijl er niets in mijn netwerk is veranderd en in de Experia Box V10

De  Devolo ,s kan het probleem niet zijn wat dikwijls beweerd wordt door KPN.

Beste @earburm 

Heb je de TV ontvanger eens een harde reset gegeven? Dat wil misschien nog helpen, het kan namelijk zijn dat ie de software niet goed heeft ingeladen. Ik zet hieronder hoe je de nieuwe tv menu kunt resetten, maar ook de oude. Want ik weet nog niet welke TV menu je hebt. Mocht er een melding komen dat er “Nieuwe Software beschikbaar” is, installeer deze, dus niet uitstellen.

Nieuwe TV-menu:

Oude TV-menu:

Mocht het met  de afstandsbediening niet werken, kan het ook altijd nog zo:

Laat je het even weten of dit het eventueel geholpen heeft? Succes! :wink:


Hoi @earburm, heeft de reset die Dennis noemt geholpen?


Ik heb het "opnieuw opstarten" probleem ook. Zelfde TV-kastje.

Enkele dagen geleden heb ik het kastje al gereset door de software opnieuw in te laden.

Daarvóór zowel de experiabox als TV-kastje al opnieuw opgestart. (Even van het stroom af). 


Inmiddels is geconstateerd dat de spontaan herstartende ontvangers een groter issue lijkt te zijn. We zijn druk bezig dit te onderzoeken en herstellen. 
In dit topic kun je hier de voortgang van volgen.


Goedenavond.ook ik heeft het probleem. Dat de TV ontvanger zich vanzelf opstart 3/4x in de week.heb ook van alles gedaan het kastje uit de slaapkamer omgeruild maar is nog erger.nu heb ik de applicatie van Netflix op de TV bijgewerkt. En kan ik de TV ontvanger omzeilen is wel wat omslachtig.maar ik heb dan geen last dat de ontvanger zich zelf weer opstart Heb het kastje Arris 2952v2 .Ik hoop dat KPN het snel oplost want je gaat het zat worden je gaat zitten en je denkt hij zal toch weer niet ?

laten we voor iedereen hopen dat het snel wordt opgelost .Vriendelijke groet.Sjon47

 

 

 

 

 

 


Ook problemen met de ontvanger start ook steeds op nieuw op 

Als dit zo bijf dan moet ik maar wat ander gaan zoeken


Goedenavond . sstoppelenburg ja dat is ook knap vervelend

Maar wat is steeds opnieuw opstarten bij mij is het ¾ x per week

ook wel eens meer . ook bij Netflix maar daar omzeil ik de ontvanger mee

wel omslachtig maar ja je gaat dan niet zitten ? en oja hij zal toch niet

ben benieuwd hoe het bij jouw is Groet Sjon47.


Hallo ik heb het nu al 3 avonds gehad  met als je een spannende film zit te kijken dan moet je weer 5 minuten wachten . en ik vind de nieuwe  software erg traag 


Ja ik begrijp je .maarr is het toevallig 

Met Netflix geweest?omdat je het over films heb.

Kijk filmnet kun je omzeilen .zie mijn

Bericht. En als het zo omschrijf lijkt he wel elke dag. Dan zou k als ik jóu wás even klantenservice bellen 

Ben wel benieuwd wat hun zeggen 

Groet Sjon47. 


Inmiddels is geconstateerd dat de spontaan herstartende ontvangers een groter issue lijkt te zijn. We zijn druk bezig dit te onderzoeken en herstellen. 
In dit topic kun je hier de voortgang van volgen.