Skip to main content

Goedemiddag,

Onze tv ontvanger in de huiskamer reageert zeer traag, we hebben een 2e arris ontvanger in de slaapkamer en deze is super snel.

Ik heb al diverse malen een reset gedaan echter zonder succes, ook het modem al diverse malen opnieuw laten opstarten.

Het geheel irriteert ons mateloos, kan de arris tv ontvanger niet omgeruild worden.

Alvast bedankt.

Hans.

Hoe is de ontvanger aangesloten via een directe netwerkkabel of via het stroomnetwerk?

En wat gebeurt er als u de 2 ontvangers eens omwisselt verhuisd het probleem dan mee?


Goedemiddag Dreetje,

Beide ontvangers zijn zowel met netwerkkabel en stroomnet aangesloten.

Omruilen wordt zeer lastig zit in slaapkamer ingebouwd.

Groetjes

Hans


Goedenavond Dreetje,

Ik wacht nog steeds op een antwoord.

Ik wil een nieuwe ontvanger of monteur die bij mij het probleem gaat oplossen.

Groet,

Hans.


Hoi @maxbo. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger in de huiskamer traag is. Bedoel je met traag het zappen, menu of iets anders? Zou je dit verder willen toelichten?


Hoi @maxbo. Welkom op het KPN forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger in de huiskamer traag is. Bedoel je met traag het zappen, menu of iets anders? Zou je dit verder willen toelichten?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!