Skip to main content
Beantwoord

Tv-ontvanger Arris valt steeds uit

  • August 26, 2020
  • 7 reacties
  • 328 keer bekeken

Het Arris kastje valt steeds uit. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Meijer niels

Was rechtstreeks aangesloten op de experia box. Heb nu een nieuwe en doet het wel. Lag aan het kastje. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Julian Borghuis
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6

Hallo @Meijer niels 

Graag wil ik je vragen of je je profiel hier wilt invullen. Dit kan je hier doen.

Als je dit hebt gedaan graag dit even zeggen zodat een KPN Medewerker je verder kan helpen.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 27, 2020

Heb mijn profiel aangepast 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 1, 2020

Ha @Meijer niels Welkom hier en dank alvast voor het invullen van je gegevens. Kun je me iets meer vertellen over dat uitvallen van je tv-ontvanger? Hij valt simpelweg uit? Hoe heb je 'm aangesloten: rechtstreeks met een kabel naar de Experia Box? Wat vaak helpt is de ontvanger een reset geven waarbij je ook de software opnieuw inlaadt. Wil je dat eens proberen en laten weten hoe het is afgelopen? 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 3, 2020

Hallo @Meijer niels Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Is het probleem inmiddels opgelost? Als je nog hulp nodig hebt lees ik graag je toelichting! 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 3, 2020

Was rechtstreeks aangesloten op de experia box. Heb nu een nieuwe en doet het wel. Lag aan het kastje. 


  • Nieuwkomer
  • October 17, 2020

Heb precies hetzelfde probleem.

Welk kastje heb je nieuw gekregen? De Arris of de experiabox?

Dank alvast


NReus
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 13, 2020

Al enige weken het zelfde probleem. Soms meerdere keren achter elkaar. Dan weer dagen niets. Zowel expediabox als tv kastje al meerdere keren uitgezet. Probleem blijft.